۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۱۵۵۶۷
حجت الاسلام عباس زاده:

طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت در حال برگزاری است

طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت در حال برگزاری است
معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به میزبانی بقاع متبرکه در اجرای طرح نشاط معنوی گفت: هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و مصون سازی این قشر و خانواده در برابر آسیب ها است.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شاخص استان اشاره کرد و بیان داشت: این طرح با هدف ارتقا و غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

وی افزود: برنامه های دینی و فرهنگی در قالب طرح نشاط معنوی با حضور مبلغان اعزامی و مستقر در امام زادگان برگزار می شود و در این راستا مبلغان در کنار پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل امروز در بصیرت بخشی بین این قشر نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام عباس زاده یادآور شد: طرح نشاط معنوی تا اویل شهریور ماه به میزبانی امام زادگان در استان برگزار می شود و در کنار برنامه های دینی فرهنگی به برگزاری دوره های ورزشی و تفریحی ویژه نسل جوانان و نوجوان توجه می شود.

وی در ادامه ابراز داشت: در زمینه سالم سازی فضای عمومی پارک ها، طرح نشاط معنوی شب های تابستان در کنار دریاچه کیو و در جمع خانواده  ها نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان به نقش خانواده در تربیت فرزند و مصون سازی آنان در برابر آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در جمع خانواده و برگزاری گفتمان ها فرصتی برای آگاهی بخشی و فراهم ساختن زمینه تربیت صحیح فرزندان و تحکیم پایه های بنیان خانواده در برابر آسیب ها است.

حجت الاسلام عباس زاده یادآور شد: با توجه به حضور مبلغ مستقر در بقاع متبرکه شاخص برنامه های فرهنگی تبلیغی اوقاف در طول سال و در قالب طرح های مختلف با هدف ارتقای اخلاق و معنویت و نهادینه سازی ارزش ها اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: از اولویت برنامه های تبلیغی در بقاع متبرکه نهادینه سازی فرهنگ وقف در جامعه و هدایت نیات واقفان به سمت نیازهای جامعه است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات