۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۶۱۵۵۹۰
طی تماس تلفنی صورت گرفت؛

پیگیری امام جمعه بیرجند از آخرین وضعیت سلامت حجاج خراسان جنوبی

پیگیری امام جمعه بیرجند از آخرین وضعیت سلامت حجاج خراسان جنوبی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در تماس‌ تلفنی با مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی، در جریان آخرین وضعیت سلامت و روند برنامه های مربوط به حجاج استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند پیش از ظهر امروز شنبه در تماس تلفنی با ابوالفضل نوفرستی مدیرکل حج و زیارت استان با تبریک قرارگرفتن در آستانه دهه ولایت و امامت، جویای سلامت و همچنین آخرین وضعیت حجاج خراسان جنوبی و اقدامات صورت گرفته برای زائرین شدند.

امام جمعه بیرجند در ادامه با اشاره به اینکه از یکایک زائرین خراسان جنوبی در سرزمین وحی التماس دعا داریم، بیان داشت: عرض تسلیت اینجانب را به خانواده گرامی زائر هم استانی(طبسی) که در آنجا به رحمت خدا، رفته اند را برسانید.

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در این گفتگوی تلفنی اظهار کرد: امسال از استان 2500 نفر عازم سرزمین وحی شده اند که همه آنها مدینه قبل بوده اند، یعنی ابتدا در مدینه و سپس عازم مکه شده اند.

وی افزود: در حال حاضر نیز تمامی کاروان های خراسان جنوبی در مکه حضور داشته و در صحت و سلامتی کامل به سر می برند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: امسال یک نفر از زائرین خانم کاروان طبس به دلیل سکته قلبی به رحمت ایزدی پیوستند که با رضایت همسر و فرزند ایشان، به خاک سپرده شدند.

نوفرستی ادامه داد: همچنین بر روی یکی دیگر از زائرین، عمل قلب باز صورت گرفته است که حال عمومی ایشان خوب و تا چند روز آینده به باقی اعمال خود خواهند پرداخت.

وی عنوان داشت: بقیه زوار خراسان جنوبی بدون هیچگونه مشکلی در سلامتی کامل هستند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی مطرح کرد: در شب جمعه گذشته نیز دعای پر فیض کمیل در محل اسکان زائران استان برگزار شد که در آن فضای معنوی همه زوار دعای گوی عزیزان و ملت شریف ایران بودند./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات