۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۵
کد خبر: ۶۱۵۶۰۶
نیم‌نگاهی به سخنان رهبر انقلاب در جمع خادمان جهادی کشور؛

جهادی‌های الگوساز

جهادی‌های الگوساز
گفتنی‌های بی‎شمارش به مسئولان بلندپایه و میان‌پایه دولتی و غیردولتی چقدر اجرا می‌شود؟ طبیعی است که دلخوشی اصلی رهبری امثال آن آقایان نباشد.

باشگاه نویسندگان حوزوی خبرگزاری رسا | طا‌ها میرزاخانی

خودتان را بگذارید جای رهبری! ببنید بعد از خدا و ائمه، دلتان به چه کسانی در این کشور خوش است؟! ایراد می‌گیرند که چرا به طور علنی گفته است: " آتش به اختیارید! " می‌گویند نباید بگوید که عده‌ای در گوشه‌و‌کنار سوء‌ استفاده نکنند!

پس چه بگوید؟ شما بفرمایید! گفتنی‌های بی‎شمارش به مسئولان بلندپایه و میان‌پایه دولتی و غیردولتی چقدر اجرا می‌شود؟ طبیعی است که دلخوشی اصلی رهبری امثال آن آقایان نباشد. حقیقتاً با این‎همه ناکارآمدی و بی‌اعتنایی‌شان نسبت به سخنان آن عزیز، چطور توقع دارند که آقا بیش از آنها، دلخوش نکند به همین جوانان پابرهنه‌ی پا در رکاب جهادی؟ همین بچه طلبه و دانشجو‌های طول سال که در ایام تعطیل می‌شوند " خادمین اردو‌های جهادی "

خودتان را جای رهبر بگذارید، چه می‌کنید؟! حقیقتاً کیست که نداند امروزه در جهان، کارآمدی الگوی عملی بخشی از صحت و سلامت تئوری‌ست: «... بگذارید ما مجموعه عظیمی از نسل انقلاب اسلامی را در کشور شاهد باشیم که از لحاظ سطح فهم مسائل مدیریتی خدمت‌رسانی، ایجاد عدالت و قیام به قسط، به‌جایی رسیده باشند که ذهن‌های معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید از او الگو بگیرد.» بیانات رهبری در جمع خادمان اردو‌های جهادی ۹۸/۵/۱۰

باید الگو بگیرند تا فتح باب‌هایی دیگر بشود. آن چنانکه حزب‌الله و حماس و حشدالشعبی و حوثی‌ها و ... و غیره، از الگوی مقاومت پدران‌شان سیاه‌مشق ایستادگی نوشتند و حالا بعد از ۳۰سال، شانه‌به‌شانه‌ی نسل سوم انقلاب، در ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن و جا‌های دیگر، جبهه مقاومت مستضعفین منطقه را سامان می‌دهند. باید این "مجموعه‌ی عظیم نسل انقلاب" را شاهد باشیم، تا ظرف بیست سال آینده نیز، نه تنها مملکت خودمان را از چنگ معضلات اقتصادی و مدیریتی نجات بدهند، بلکه آن‌روز، دیگر در فکر رفق و فتق امور اقتصادی_مدیریتی کل منطقه باشند: «ما بایستی کاری کنیم که این گفتمان به یک گفتمان عمومی تبدیل شود.... همان» ان‌شاءالله.

فراموش نکنیم که اگر کسی قرار باشد زیر بار مسئولیت کمر خم کند و از آینده ناامید بشود، شخص رهبری از همه سزاوارتر است! اما حالا که آقا امیدوار ایستاده است و قله‌های دور و دراز و البته دست‌یافتنی را نشان‌مان می‌دهد، ما هم باید همچون نسل‌های قبل‌مان کمر همت بربندیم و الگو‌هایی نو به دست جهانیان بدهیم. مگر ولایت فقیه امام الگو نشد؟ مگر انقلاب پروژه‌ای‌مان که بجای انقلاب پروسه‌ای رقم زدیم، معادلات علوم سیاسی را زیر و زبر نکرد؟ مگر عبور از اروند رزمندگان‌مان الگوی جنگی نشد؟ ما تابحال کم الگوسازی نکرده‌ایم، پس از این به بعد چرا نکنیم، چرا نباشیم؟! بعونه‌الله و قوته..../918/ی703/س

ارسال نظرات