۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۱۵۶۳۵
به همت مهد و پیش دبستانی امین؛

دوره تربیت مربی و پیش دبستانی برگزار می شود

دوره تربیت مربی و پیش دبستانی برگزار می شود
دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی ویژه خواهران سراسر کشور از سوی مهد و پیش دبستانی امین ولایت تحت اشراف معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی ویژه خواهران سراسر کشور از سوی مهد و پیش دبستانی امین ولایت تحت اشراف معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم برگزار می‌ شود.

 دارا بودن مدرک حوزوی برای خواهران طلبه، فوق دیپلم برای خواهران غیر طلبه، حداکثر سن 45 سال و واریز هزینه دوره به مبلغ 380 هزار تومان برای متقاضیان شهرستانی و 300 هزار تومان برای متقاضیان قمی به شماره حساب بانک تجارت 5301532298 یا واریز وجه به شماره کارت 5859831021644363 به نام ذبیح‌الله آخوندی و ارسال فیش واریزی از طریق پیام رسان ایتا با شماره 09192535548 از جمله شرایط نام نویسی در دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی امین است.

از مزایای شرکت در دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی امین می توان به اعطای گواهی پایان دوره از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، امکان جذب در مهد و پیش دبستانی های امین و استفاده از اساتید مجرب اشاره کرد.

لازم به ذکر است، دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی امین  از 25 مرداد ماه تا دوم شهریورماه به مدت 9 روز در قم، مسجد مقدس جمکران، سالن همایش عصر آفتاب برگزار می شود.

علاقه مندان به نام نویسی در دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی امین می توانند تا 21 مردادماه به سامانه اینترنتی مبلغان به نشانی http://www.mobaleghan.com/ و جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای تربیت مربیان مهد امین در ایتا به نشانی https://eitaa.com/morabiane_mahdeamin مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات