۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۱۵۶۶۲
حجت الاسلام رستگار:

اصحاب رسانه در شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی نقش آفرین باشند

اصحاب رسانه در شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی نقش آفرین باشند
حجت الاسلام رستگار گفت: اگر بنا بر تشکیل جامعه اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی باشد، اصحاب رسانه جایگاه رفیعی خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با بیان اینکه جایگاه رسانه در جامعه بشری تحول آفرین است، اظهار داشت: موفقیت هر مدیر و سیاستمداری مبتنی بر توانمندی رسانه‌ای است، اگر بنا بر تشکیل جامعه اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی باشد، اصحاب رسانه جایگاه رفیعی خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه افسران جنگ رسانه‌ای هستند، خاطرنشان کرد: عزت اسلام، انقلاب و دفاع از ولایت خواسته شهداست، که چنین خواسته‌ای با تجزیه و تحلیل مسائل منطقه‌ای و بین المللی مختلف حاصل می‌شود.

حجت الاسلام رستگار تاکید کرد: انقلاب اسلامی در مقیاس بین المللی تنها گفتمانی است که عقبه ایدئولوژیکی هزارساله آن هم بنا به اعتراف اندیشمندان غربی دارد و در عین حال غنی‌ترین گفتمان در مقایسه با گفتمان‌های الهی و غیرالهی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر فطریت بشریت و ریشه در آموزه‌های نبوی دارد، افزود: شعار دهکده جهانی به رهبری آمریکا ۴۰ سال مطرح شده است حال آنکه جمهوری اسلامی قرن هاست آینده جهان را متعلق به خود می‌داند.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه در جنگ اندیشه‌ها به سر می‌بریم، ادامه داد: غنای فکری انقلاب اسلامی، آنچنان آمریکا را تحت فشار قرار داده که فضای معنویت گرایی و انتظار برای ظهور در آمریکا و غرب روز به روز زیادتر می‌شود.

وی با اشاره به بی ارادگی آمریکایی‌ها در برابر ایران گفت: غربی‌ها اعتراف دارند اگر انقلاب اسلامی همان انقلاب وعده داده شده باشد طومارمان را بر خواهد چید و تنها می‌توان زمان آن را کُند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه باید اصحاب رسانه برای بالا بردن معنویت جوانان تلاش کنند، عنوان داشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای در شرق امپراتوری شوروی را به خاک نشاندند، در داخل هم روزنامه‌های زنجیره‌ای به اصول انقلاب یورش بردند و اگر روزنامه‌ها و رسانه‌های انقلابی با محوریت ولایت فقیه و رهبر انقلاب به روشنگری و تبیین در برابر توطئه‌ها نمی‌پرداختند، چه بسا اتفاقات دیگری روی می‌داد.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه حرکت ما در مرحله سوم انقلاب (دولت تراز انقلاب اسلامی) بنا به فرموده رهبری کُند است، اظهار داشت: در این باره اصحاب رسانه باید به مطالبه گری بپردازند و به تبیین مسائل و گفتمان انقلاب اسلامی سرعت بخشند./۹۴۵۶/پ310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
حاتم شرفی
ارسال نظرات