۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۱۵۶۶۴
سردار سنایی‌راد:

جلوگیری از فساد دانه درشت‌ها در جامعه ایجاد امید می‌کند

جلوگیری از فساد دانه درشت‌ها در جامعه ایجاد امید می‌کند
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: باید به مردم امید داد و جلوگیری از فساد دانه درشت‌ها در جامعه تولید امید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز همایش تبیین گام دوم انقلاب اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در برابر دشمنان مقاومت جانانه دارد و مقاومت ایران نیز منطق است.

وی با بیان اینکه سازش با دشمن هزینه دارد، گفت: آمریکا اگر با ایران جنگ کند نیز این جنگ برای آن‌ها هزینه بر است؛ واقعیت از نگاه دشمنان قدرت است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: مقاومت فعال کُنش شجاعانه همراه با ابتکار است تا در مقابل دشمن بازدارندگی داشته باشد و امروز نیز دشمن جرأت حمله نظامی ندارد.

سردار سنایی راد با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایط تحریم‌ها موشک ساخت و به درون تکیه کرده است، تصریح کرد: پیش از این آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی ادعا داشتند که قدرت ایران پوشالی و فتوشاپ است اما با سرنگونی پهپاد آمریکایی متوجه شدند که قدرت ایران فتوشاپ نیست‌.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها ابتدا از سرنگونی پهپاد خود ناراحت شده اما در ادامه از ایران تشکر کردند که هواپیمای بدون سرنشین آن‌ها را زده و آن‌ها از قدرت ایران در هراس هستند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: راهبرد منطقی کشور ما در مقابل راهبرد تحریم و فشار اقتصادی دشمن مقاومت است و دشمنان به دنبال خلع سلاح ایران با مذاکره هستند و امارات و عربستان به دنبال تحریک آمریکا برای ایجاد جنگ در منطقه هستند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه اروپا در برجام 11 تعهد داشته که به هیچکدام از این تعهدات خود عمل نکردند، اظهار کرد: هواپیمای بدون سرنشین آمریکا قرار بوده شناسایی نشود اما با رادار ایرانی شناسایی و موشک ایرانی آن را زدیم.

وی با بیان اینکه هدف قرار دادن هواپیمای آمریکایی به دشمن و متحدان دشمن پیام نظامی و سیاسی اقتصادی داد، گفت: امروز قدرت دشمن رو به افول است و مقاومت فعال مقاومت مبتکرانه و خلاقانه است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: اگر دشمنان اقدامی علیه ایران انجام دهند جواب آن‌ها را با قدرت خود می‌دهیم و امروز دوران بزن و در رو تمام شده است.

سردار سنایی راد بیان کرد: دشمن به دنبال مایوس کردن ملت ایران است بنابراین باید به مردم امید داد و جلوگیری از فساد دانه درشت‌ها در جامعه تولید امید می‌کند.

وی عنوان کرد: باید انسجام داخل و افزایش رضایتمندی با خدمت صادقانه و بی منت و کاهش نارضایتی مردم و تقویت زمینه های تاب آوری ملی انجام شود‌./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0