۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۱۵۶۶۶
سردار شاهوارپور:

رسانه‌های استان در بحث سیل سنگ تمام گذاشتند

رسانه‌های استان در بحث سیل سنگ تمام گذاشتند
سردار شاهوارپور با بیان ضرورت اعتمادسازی در میان مردم، گفت: رسانه‌های استان در بحث سیل سنگ تمام گذاشتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز، در نشست صمیمی با اصحاب رسانه در سرسرای مجتمع فجر اهواز، با اشاره به اینکه اعتماد یکی از سرمایه‌های اجتماعی است، اظهار داشت: با تلاش در حوزه توسعه و ایجاد اعتماد می‌توانیم موفقیت‌های زیادی را برای پیشبرد اهداف خود به دست آوریم؛ دشمنان در تلاش برای خدشه وارد کردن به چنین اعتمادی هستند، هزینه‌های سنگینی که برای تخریب نظام اسلامی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی صورت می‌گیرد، برای تضعیف اعتماد به عنوان سرمایه اجتماعی است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه اعتمادسازی روز به روز بر انسجام ملی می‌افزاید، عنوان داشت: با توجه به تنوع قومیتی در خوزستان، دشمن به تلاش خود برای ایجاد شکاف و درز در میان اقوام برای فتنه انگیزی ادامه می‌دهد؛ از این رو خبرنگاری رسالتی بزرگ بوده که می‌تواند یاریگر کلیت نظام اسلامی باشد و مانع از بین رفتن اعتمادسازی ملی شود.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه مردم برای امید به آینده نیازمند اعتماد هستند، تصریح کرد: متأسفانه دراین باره اطلاع رسانی خوبی نشده است، اینکه مردم برای کسب اطلاعات به فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای روی بیاورند به هیچ وجه زیبنده نیست.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه باید با اطلاع رسانی صحیح و اعتمادسازی مردم را به سوی خود بکشانیم، افزود: انتقاد سازنده و راهگشا برای حل مشکلات امر مهمی است، رسانه‌ها آسیب‌ها را به خوبی به مسؤولان مربوطه منتقل کنند تا دشمنان به دنبال سیاه نمایی و بهره برداری از آسیب‌ها نباشند.

وی با اشاره به گرانی‌های مواد مورد نیاز علی رغم تأمین همه کالا‌ها خاطرنشان کرد: خبرنگاران ضمن پیگیری چنین مسائلی به انعکاس شان بپردازند، اینکه کارخانه و کارگاه تولیدی به جای توسعه در حال تعطیل شدن است از سوی رسانه‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه رسانه‌های استان در بحث سیلاب سنگ تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: آنچه که می‌تواند تلاش‌های جامعه را در یک پدیده به روز منعکس و در اختیار مردم قرار دهد، فعالیت رسانه‌ها است، در سیل استان تمام تلاش ما در به حداقل رساندن آسیب‌ها بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تلاش ما در مجموعه سپاه و بسیج پس از وظیفه سازمانی خود و توسعه امنیت در حوزه دفاعی و امنیت اجتماعی، موضوع خدمت رسانی است، گفت: خدمت رسانی به عنوان شاخصه حرکتی برای رفع محرومیت‌ها است که در دستور کار دارد، اکنون گروه‌های جهادی در مناطق مختلف در بحث ساخت منازل هستند و در سایر شهرستان‌ها نیز سپاه‌های معین مشغول به کار هستند./۹۴۵۶/پ203/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات