۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۱۵۶۷۹
حجت الاسلام رستگار:

دشمن در پی فاصله انداختن میان مردم و رهبری است

دشمن در پی فاصله انداختن میان مردم و رهبری است
حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه دشمن در پی فاصله انداختن میان مردم و رهبری است، گفت: اصحاب رسانه بیش از بیش ارتباط جوانان و رهبری را استحکام بخشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز، در حاشیه مراسم تقدیر و تشکر از خبرنگاران در سرسرای مجتمع فجر اهواز، با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار بیان داشت: امام راحل، به اصلاح جامعه از طریق دانشگاه اشاره می‌کند و در عین حال پیرامون رسانه می‌گوید که رسانه دانشگاه بسیار بزرگی است؛ از این رو رسانه یکی از تأثیرگذارترین عوامل برای تنویر و تعدیل افکار عمومی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به طاقت فرسا بودن شغل خبرنگاری اظهار داشت: تنویر و تعدیل افکار عمومی بر عهده اصحاب رسانه است به ویژه در زمان کنونی که دنیای استکبار به دنبال ناامیدی مردم و سیاه نمایی‌ها است.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: دشمن به دنبال فاصله انداختن میان مردم و رهبری، امت و امام است؛ از این رو وظیفه خبرنگاران در عصر حاضر در زمینه تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بسیار سنگین خواهد بود.

وی عنوان داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را با بهره گیری از اندیشمندان و بزرگان تبیین و تحلیل کنند و استراتژی رهبر انقلاب که امیدوار کردن مردم  و بیان حقایق است، را پیاده سازی و به خنثی سازی توطئه‌ها بپردازند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تأکید کرد: اصحاب رسانه بیش از بیش ارتباط جوانان و رهبری را استحکام بخشند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات