۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۶۱۵۷۰۶
آیت الله حسینی بوشهری:

از فرصت حج برای تعمیق معارف و تحکیم روابط نظام اسلامی استفاده شود

از فرصت حج برای تعمیق معارف و تحکیم روابط نظام اسلامی استفاده شود
نایب رییس جامعه مدرسین تأکید کرد: روحانیون باید از فرصت حج برای تعمیق معارف و دانش دینی مردم و تحکیم روابط نظام اسلامی با مردم بهره گیرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رابطین و جمعی از مدیران معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت: حج یک فرصت جدی و اساسی برای همه است، فرصتی مناسب برای کارگزاران فرهنگی و اجرایی و زائران و نظام است، به شرط آنکه این فرصت به درستی شناسایی و به شایستگی استفاده شود.

جانشین سرپرست حجاج ایرانی، یکی از فرصت های مهم حج را برای علما و روحانیون کاروان ها بر شمرد و تصریح کرد: لازمه آن بر خورداری از اخلاق اسلامی و احاطه علمی و پاسخگویی عالمانه به انتظارات و نیازهای دینی زائران و رفتار متواضعانه با ایشان است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: روحانیون باید از فرصت حج برای تعمیق معارف و دانش دینی مردم و تحکیم روابط نظام اسلامی با مردم بهره گیرند.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تلاش های گسترده بعثه مقام معظم رهبری در ارتقای مهارت ها و دانش روحانیون و مبلغه ها و تغییرات قابل مشاهد در این حوزه، به استمرار این تلاش ها و توجه به نیازها روز تاکید کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مرصاد
Netherlands
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
نظرات آیت ا... بوشهری راهگشاست.
خدا ایشونو حفظ کنه
1
0