۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۱۵۷۵۲

تجلیل از ۲۱۵ نفر برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان جنوبی

تجلیل از ۲۱۵ نفر برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان جنوبی
در اختتامیه نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان از ۲۱۵ نفر از برگزیدگان نهمین دوره این جشنواره در خراسان جنوبی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اختتامیه نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان در بیرجند برگزار شد.

در این مراسم و رویداد فرهنگی از 215 نفر از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خراسان جنوبی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

همچنین محمدرضا رضایی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی نیز در این رویداد فرهنگی از استقبال گرم خراسان جنوبی در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: امسال 45 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته 97 درصد افزایش داشته است.

رضایی تصریح کرد: این جشنواره از سال 95 به بعد در استان برگزار شده و امسال نیز در بخش کودک جشنواره چهار کتاب، بخش نوجوان سه کتاب و در بخش بزرگسالان پنج کتاب معرفی شده است.

وی با بیان اینکه 215 نفر از شرکت کنندگان در این نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان به عنوان برترین انتخاب شدند، بیان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی رضوی و نشر و نهادینه کردن سیره امام رضا(ع) از جمله اهداف این جشنواره است./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات