۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۵۷۵۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تبلیغات باید دانش بنیان باشد

تبلیغات باید دانش بنیان باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای بهره برداری صحیح و تبلیغ موثر باید تبلیغات دانش بنیان باشد و اولویت‌ها در زمینه تبلیغ تعیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار اعضای شورای جامعه تبلیغ استان اظهار داشت: تبلیغ یکی از مسائل مهم است و اگر حقایق توسط مبلغان به مردم نرسد نیز رسالت پیامبران و انبیای الهی ناقص می‌ماند.

وی گفت: معاویه اسوه باطل و امام علی(ع) اسوه حق و عدل است و اگر تبلیغ به درستی صورت نگیرد و صحنه تبلیغ در دست شیاطین باشد حق وعدل همیشه مظلوم خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای بهره برداری صحیح و تبلیغ موثر باید تبلیغات دانش بنیان باشد افزود: تبلیغ انجام شده باید به صورت علمی، زمینه سازی، زمان بندی و نظارت و نتیجه گیری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: به اطلاعات به روز شده در صحنه‌های بین المللی، داخلی و استانی نیاز داریم و باید گروهی به صورت شبانه روز رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب جهانی و منطقه‌ای را رصد کنند.

وی ادامه داد: اگر جنایات چهل ساله دشمنان به صورت تخصصی بررسی شود و موفقیت‌ها و دستاوردهای چهل ساله انقلاب را جمع بندی کنیم بسیار کارآمد خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید مُبلغان را نیز مجهز کنیم تا بتوانند کارهای موثری را انجام دهند و امروز نیز برای فعالان عرصه تبلیغ شرایط خوبی مهیا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: کارهای علمی، کارشناسی شده و شناختی لازم انجام داد و اولویت‌ها در زمینه تبلیغ تعیین شود و زمان‌بندی‌ها و مسائل اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی مشخص کرد.

وی افزود: بدون اولویت و طرح کارها در جامعه جواب نمی‌دهد و دشمنان در دشمن خود به صورت تخصصی کار می‌کنند و باید تخصصی جواب آن‌ها را داد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات