۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۱۵۷۶۲

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش نظریه انتظار در اندیشه آیت‌الله خامنه‌ای

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش نظریه انتظار در اندیشه آیت‌الله خامنه‌ای
مهلت ارسال آثار به همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت‌الله خامنه‌ای تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به منظور تبیین آموزه‌های مرتبط با مسئله انتظار از سوی پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری معاونت پژوهش و کانون امامت و مهدویت جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

محور های اصلی همایش شامل مفهوم و چیستی نظریه‌پردازی در حوزه انتظار، مهدویت از دیدگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مبانی و ابعاد نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ابعاد نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مقایسه نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ایبا نظریات معطوف به آینده هستند.

همچنین ویژگی‌ها و شاخصه‌های جامعه منتظر در انديشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، وظایف و کارکردهای جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، راهکارهای تحقق جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آسیب‌شناسی انتظار و جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جامعه موعود و منتظَر در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دیگر محورهای اصلی همایش نظریه انتظار به شمار می‌روند.

پژوهشگران می‌توانند چکیده مقاله خود را تا ۳۰ مهرماه و اصل آن را تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۸ به دبیرخانه همایش در جامعه‌الزهرا(س)، کانون امامت و مهدویت انجمن علمی‌فرهنگی طلاب تحویل دهند.

گفتنی است، این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به ثبت رسیده و مجوز ISC را دریافت کرده است و مقالات برگزیده در مجلات علمی‌پژوهشی و نیز در مجموعه مقالات به چاپ خواهد رسید.

کانون امامت و مهدویت انجمن علمی‌فرهنگی طلاب، واقع در انتهای طبقه دوم شهید قدوسی به عنوان دبیرخانه همایش در جامعه‌الزهرا(س) در نظر گرفته شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۳۲۱۱۲۱۹۲ و ۳۲۱۱۲۵۳۶ تماس بگیرید.

جهت ارسال مقاله به فراخوان «همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» و دریافت اطلاعات بیشتر با رابط جامعه الزهرا(س) در همایش با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۹۲ دفتر کانون امامت و مهدویت تماس بگیرید./1330/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ممنون از اطلاع رسانی
0
0