۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۱۵۷۸۴
مدیرکل صدا و سیمای لرستان:

رسانه ها هوشیار باشند در زمین دشمن بازی نکنند

رسانه ها هوشیار باشند در زمین دشمن بازی نکنند
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان به رسالت رسانه ها در گام دوم انقلاب و تلاش در جهت پیشرفت نظام، گفت: رسانه در انجام رسالت خود باید هوشیار باشد که در زمین دشمن بازی نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علیرضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، ظهر امروز در مراسم دیدار صمیمی اصحاب رسانه لرستان با نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت روز خبرنگار، گفت: دشمن امروز جنگ نرم را در پیش گرفته و از فضای مجازی برای رسیدن به هدف خود استفاده می کند.

وی افزود: رسالت امروز رسانه در جنگ نرم درخشیدن در فضای مجازی و تبدیل کردن تهدید فضای مجازی به فرصت است، قلم خبرنگار مهم ترین ابزار برای ایستادگی و مقابله با توطئه های دشمن در جنگ نرم است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان ادامه داد: دشمن کارکردهای حیاتی انقلاب و نظام را با هدف تضعیف نظام جمهوری اسلامی پیش گرفته است و همواره در تلاش است بین مردم و مسؤولان نظام فاصله انداخته جوانان را به گمراهی بکشاند.

وی رسانه را به عنوان چشم بینای جامعه و گوش شنوا عنوان کرد و افزود: رسانه زبان مردم است و با توجه به رسالتی که دارد باید با بیان واقعیت ها و امید بخشی به جامعه اعتماد بین مردم و مسؤولان را تقویت بخشد.

شیروی با اشاره به آغاز گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: اکنون رسانه رسالتی خطیر در بیان کارآمدی نظام دارد، رسانه باید در راستای پیشرفت و ترقی نظام گام بردارد.

وی در پایان به زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار و واقعیت ها در جریان سیل فروردین ماه در لرستان اشاره کرد و گفت: رسانه در هر عرصه ای به خوبی می درخشد و زحمات این قشر زحمت کش شایسته قدردانی است./9451/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات