۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۱۵۷۸۸
در مدرسه آیت الله قاضی دزفول صورت می گیرد؛

برگزاری دوره تابستانه ویژه طلاب در محورهای آموزشی، تهذیبی و بصیرتی

برگزاری دوره تابستانه ویژه طلاب در محورهای آموزشی، تهذیبی و بصیرتی
معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول از برگزاری دوره تابستانه آموزشی ـ تهذیبی ـ بصیرتی ویژه طلاب پایه اول تا سوم خبر داد.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره تابستانه آموزشی ـ تهذیبی ـ بصیرتی برای طلاب پایه اول تا سوم خبر داد و گفت: این دوره از اول مردادماه آغاز و تا اول محرم ادامه خواهد داشت که در بخش آموزشی دروس پایه اول تا سوم طلاب در نیمسال پیش روی سال تحصیلی با هماهنگی معاونت آموزش مرکز استان برگزار شد.

معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول با بیان اینکه دروس اخلاق ۱ تا ۳ و عقاید و کلام ۱ تا ۳ در تابستان تدریس می‌شوند، اظهار داشت: این کلاس‌ها با حضور اساتید حکم دار و با سابقه شهرستان از جمله حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی، امام جمعه موقت شهرستان در بخش اخلاق برگزار شد ضمن اینکه در بخش عقاید از اساتید حکم دار علوم نقلی بهره بردیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بخش تهذیبی و بصیرتی دوره تابستانه با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب همراه است، تصریح کرد: در این باره از محضر اساتید بصیرتی و هادیان سیاسی سپاه شهرستان بهره بردیم که با استفاده از کتابچه تهیه شده درباره بیانیه افزون بر توضیح به شرح و تبیین پرداختند.

حجت الاسلام خسروی با اشاره به اینکه کلاس‌ها بصورت کنفرانس و دوره با استقبال طلاب مواجه شد، افزود: اردو‌های رفاهی از قبیل حضور در میدان تیر، گردش از مناطق دیدنی شهرستان و اقامه نماز جماعت در فضای باز دیگر برنامه‌های دوره تابستانه است.

وی پخش کلیپ‌های بصیرتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی، دیدار با علمای شهرستان و گعده‌های طلبگی استادی را دیگر برنامه‌ها تابستانه مدرسه آیت الله قاضی برای طلاب برشمرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات