۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۱۵۷۹۲
برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹؛

مدرسه علمیه حضرت خدیجه در مقطع عمومی سطح ۲ طلبه می‌پذیرد

مدرسه علمیه حضرت خدیجه در مقطع عمومی سطح ۲ طلبه می‌پذیرد
فضائلی از پذیرش طلبه در سال تحصیلی 98_99 در مدرسه علمیه حضرت خدیجه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) در مقطع عمومی سطح دو طلبه خواهر می پذیرد.

نیره فضائلی مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاریخچه این مدرسه علمیه گفت: مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) با هدف ارتقای بینش دینی و توانمند سازی بانوان در جامعه توسط مرحوم حجت الاسلام والمسملین سیدمحسن هزاوه ای همدانی و مرحوم مهری برزگر ضابطیان سال 1357 تاسیس شد.

وی از پذیرش طلبه در سال تحصیلی 98_99 در همین مدرسه علمیه خبرداد و اظهار داشت: مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) در مقطع عمومی سطح دو از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی طلبه خواهر می پذیرد.

فضائلی در تبیین امتیازات ثبت نام در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س)، ابراز کرد: ورود بدون آزمون از طریق گزینش و مصاحبه حضوری، تحصیل رایگان و بدون دریافت شهریه، امکان تحصیل به صورت پاره وقت برای بانوان شاغل و متاهل، برخورداری از نظام آموزشی حوزه، فراگیری مهارت های تبلیغی، تربیتی و اخلاقی، ارائه مدرک تحصیلی معتبر کارشناسی و امکان ادامه تحصیل در کلیه مراکز حوزوی و دانشگاهی در مقاطع بالاتر را از امتیازات شاخص این مدرسه علمیه به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) ادامه داد: پذیرش مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) در مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی جدید همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) آغاز تا 21 مردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی درباره فعالیت های فرهنگی این مدرسه علمیه اظهار داشت: از جمله فعّالیّت‏ های فرهنگی این مدرسه علمیه می‏ توان به برگزاری کلاس های فوق برنامه مانند کلاس اخلاق، کامپیوتر، طب اسلامی  غیره با بهره ‏گیری از اساتید برجسته، برگزاری مراسم و اردوهای مختلف با توجّه به مناسبت ها، برقراری واحد بسیج و برگزاری نشست های مختلف، برقراری واحد مشاوره با حضور اساتید توانمند و آگاه در این زمینه و ارائه مشاوره در زمینه ‏های مختلف تحصیلی، شغلی، خانوادگی و غیره اشاره کرد.

فضائلی ادامه داد: همچنین ایجاد دارالقرآن و برگزاری کلاسهای متنوع قرآنی در حیطه‏ های مختلف روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، تدبّر و تفسیر، برقراری مهد کودک و اختصاص دادن فضای مناسب و بهره‏ گیری از مربّیان آموزش دیده و دارای گواهی از جهاد دانشگاهی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر فعالیت های فرهنگی این مدرسه علمیه به شمار می رود.

وی افزود: متقاضیان به ثبت نام در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) می توانند از طریق سایت http://paziresh.whc.ir  اقدام به نام نویسی کرده و یا به صورت حضوری به آدرس تهران، خیابان شریعتی، چهار راه شهید قدوسی و سید خندان روبروی ساختمان مخابرات، خیابان شهید محبی، پلاک 3 با شماره تماس 88768380  مراجعه کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات