۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۱۵۸۶۶
با هدف برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید؛

نشست مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

نشست مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
حجت الاسلام رحمانی گفت: نشست مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با هدف برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.
حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به آغاز فصل پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از ۲۳ تیرماه خاطرنشان کرد: نام نویسی از متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران این استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ۲۱ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نام نویسی برای سال تحصیلی جدید به دو صورت انجام می‌شود، افزود: متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه می‌توانند یا به صورت اینترنتی و با ورود به سایت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اقدام به نام نویسی نمایند و یا اینکه به صورت حضوری به مدارس علمیه خواهران استان مراجعه کنند.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه شرایط جذب طلاب جدیدالورود برای سال تحصیلی جدید نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران پس از نام نویسی و قبولی در مصاحبه شفاهی جذب حوزه می‌شدند، اما امسال قبل از مصاحبه شفاهی، آزمون کتبی گرفته می‌شود که در صورت قبولی در این آزمون وارد مرحله بعد که همان مصاحبه است، می‌شوند و این روند جذب را کمی سخت‌تر کرده است.

وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی در جذب طلاب جدیدالورود به حوزه‌های علمیه خواهران ابراز کرد: به یقین نقش اطلاع رسانی بسیار کاربردی و غیرقابل انکار است؛ به همین دلیل همزمان با آغاز نام نویسی تیزر اطلاع رسانی به صدا و سیمای استان داده شد و مرتب در حال پخش است؛ ضمن اینکه در همه شهرستان‌ها تبلیغات میدانی از سوی مدارس علمیه خواهران صورت گرفته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران این استان اظهار کرد: این نشست فردا صبح با حضور مدیران مدارس و معاونان مدیریت با هدف بررسی روند پذیرش و جذب طلاب جدیدالورود برای سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در نشست فردا با گزارش عملکرد همه مدارس علمیه برای پذیرش سال تحصیلی جدید، راهکار‌های جذب هر چه بیشتر بررسی خواهد شد، ادامه داد: یکی از راهکار‌هایی که در سال‌های گذشته امتحان شده و جواب خود را پس داده است، بحث تبلیغات چهره به چهره خصوصا در مدارس دخترانه راهنمایی و دبیرستان سطح شهرستان‌ها است، که ان شاءالله امسال نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه در نشست فردا مسؤول بسیج طلاب استان نیز به عنوان مهمان حضور خواهد داشت، گفت: در زمان حضور حجت الاسلام محمدی، مسؤول بسیج طلاب استان در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک تبادل نظر و همفکری صورت می‌گیرد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات