۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۵۸۹۶

کم ارزش جلوه دادن مقدسات، ابزار سعودی برای خوش خدمتی به آمریکا

کم ارزش جلوه دادن مقدسات، ابزار سعودی برای خوش خدمتی به آمریکا
آل سعود با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خوش خدمتی به آمریکا، مقدسات مسلمانان در سرزمین وحی و فلسطین را کم ارزش جلوه می دهد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، عربستان سعودی کم ارزش جلوه دادن مقدسات اسلامی در فلسطین و سرزمین وحی را ابزاری برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تقویت آن قرار داده است.

به نوشته روزنامه فلسطینی المنار، در حالی که آل سعود اخیرا یهودیان را به سرزمین وحی راه داده بود، که این بار  کساب العتیبی یکی از شخصیت های دانشگاهی عربستان و نزدیک به رژیم این کشور، مسجد الاقصی را کم قداست دانست.

در واقع مقامات سعودی با کم ارزش جلوه دادن مقدسات مسلمانان در سرزمین وحی و فلسطین، تلاش می کنند که رضایت رژیم صهیونیستی را جلب کنند تا بلکه بتواند خوش خدمتی به آمریکا را به نحو هر چه بهتری از رهگذر عادی سازی روابط با تل آویو اثبات کنند.

گفتنی است که به تازه‌گی توییت کساب العتیبی از اساتید برجسته سعودی در رد قداست مسجد الاقصی و تعبیر وی از آن به عنوان یک مسجد عادی، خشم کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته بود.

این در حالی است که قداست مسجد الاقصی یک موضوع ثابت شده قرآنی و اشغالش از سوی رژیم صهیونیستی احساسات امت اسلامی را جریحه دار کرده است.

اخیرا نیز انتشار تصویر عبارت «شابات شالوم» (روز شنبه مبارک) که یک یهودی با ورود به کعبه و مسجد الحرام از این مکان مقدس گرفته بود، موجب خشم مسلمانان و بهره برداری صهیونیستی از این مسأله شد./983/ب

ارسال نظرات