۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۱۵۹۰۶

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با آیت الله اعرافی

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با آیت الله اعرافی
در آستانه روز خبرنگار، مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه شماری از مدیران و دبیران این رسانه حوزوی با مدیر حوزه های علمیه و عضو فقهای شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه شماری از مدیران و دبیران این رسانه حوزوی ظهر امروز با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و عضو فقهای شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محققی با تبریک انتصاب آیت الله اعرافی به عنوان فقیه در شورای نگهبان، از اقدامات مدیر حوزه های علمیه برای تقویت حوزه انقلابی و جامعه عمل پوشاندن به مطالبات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید قدردانی کرد.

حجت الاسلام محققی همچنین حرکت بر اساس برنامه ریزی های کلان در راستای تحقق حوزه انقلابی، تقویت ارتباط با طلاب و اساتید، ارتباط بیشتر با نخبگان حوزه و دانشگاه، تقویت خدمات اجتماعی روحانیت، توجه به مراکز پژوهشی و طلاب پژوهشگر، توجه به فقه معاصر و فقه حکومتی را از نکات برجسته مدیریتی آیت الله اعرافی برشمرد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا در بخش دیگری از این دیدار گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و نوآوری های خبرگزاری رسا ارائه کرد.

در ادامه نیز آیت الله اعرافی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از فعالیت های خبرگزاری رسا، مسؤولیت رسانه های دینی، حوزوی و انقلابی را در عصر انقلاب اسلامی بسیار سنگین و مهم ارزیابی کرد.

مدیر حوزه های علمیه همچنین تأکید کرد که دستگاه های رسانه ای کشور و جبهه مقامت باید نگاهی عمیق تر، جهانی تر و عالمانه تر به موضوعات داشته باشند و با تشکیل شبکه ای سراسری اندیشه جبهه مقاومت و منظق انقلاب را در جهان بازتاب دهند.

آیت الله اعرافی در بخش دیگری از این دیدار برنامه های راهبردی و کلان حوزه های علمیه، نظامات جامع آموزشی و پژوهشی، درختواره رشته های آموزشی و سایر برنامه های در دستور کار حوزه را تشریح کرد.

گفتنی است در این دیدار، حجت الاسلام سید مفید کوهساری مسؤول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه نیز حضور داشت.

محمد قمین
ارسال نظرات