۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۱۵۹۱۶

مدیر جدید پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی معارفه شد

مدیر جدید پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی معارفه شد
مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی، با حضور «حجت‌الاسلام رضایی رئیس و اعضای شورای علمی پژوهشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی، با حضور «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی»، رئیس و اعضای شورای علمی پژوهشگاه برگزار شد.

این مراسم در سالن جلسات شورای علمی پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی برگزار شد که پس از سخنان «حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی» و تنی چند از مدیران، رئیس پژوهشگاه احکام جدید را به مدیران جدید اهدا نمود.

بر اساس این گزارش، «حجت‌الاسلام سیدمهدی ذوالفقاری» به جای «حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدرسول علوی» به معاونت پژوهش، «حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حیدری مهذب» به جای «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی» به مدیریت‌کل دفتر تدوین متون، «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن بشارتی‌راد» به جای «حجت‌الاسلام والمسلمین حسین متقی» به سرپرستی پژوهشکده ادیان و فِرق، «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرسول علوی» به جای «سیداباذر هاشمی» به مدیریت‌کل دفتر ترجمه، «حجت‌الاسلام والمسلمین محسن معارفی» به جای «حجت‌الاسلام والمسلمین علی همت‌بناری» به ریاست پژوهشکده علوم انسانی و «مهدی شموسیان» به جای «سیدمحمدحسن شفیعی» به مسئول دفتری رئیس پژوهشگاه انتخاب و احکام خود را دریافت کردند./1330/ج

ارسال نظرات