۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۱۵۹۵۲
ویژه طلاب جامعه الزهرا؛

آخرین مرحله دوره غیرحضوری قرآن صاعد برگزار می‌شود

آخرین مرحله دوره غیرحضوری قرآن صاعد برگزار می‌شود
مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری هشتمین و آخرین مرحله دوره غیرحضوری حدیث‌خوانی صحیفه سجادیه با عنوان «قرآن صاعد» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم طیبه سادات طباطبایی مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) با اشاره به برگزاری آخرین مرحله دوره غیرحضوری قرآن صاعد اظهار داشت: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف آشنایی بیشتر و انس طلاب با کتاب شریف صحیفه سجادیه و زمینه‌سازی ترویج این متن غنی روایی، دوره غیرحضوری قرآن صاعد را برگزار می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) با بیان اینکه این طرح از بهمن ماه ۹۷ آغاز شد و مورد استقبال طلاب قرار گرفته است، گفت: هشتمین مرحله این طرح از ۱۵ مرداد به مدت یک ماه برگزار می‌شود و دعاهای ۴۸ تا ۵۴ صحیفه سجادیه برای این مرحله در نظر گرفته شده است.

طباطبایی افزود: طلابی که به هر دلیل موفق به شرکت در دوره نشده‌اند، می‌توانند جهت ارسال پاسخنامه مراحل قبل تا ۳۱ شهریور اقدام کنند.

وی تصریح کرد: طلاب می‌توانند جهت دریافت دفترچه سؤالات به ورودی ساختمان شهید بهشتی، طبقه همکف، سرای ثقلین مراجعه کرده و یا از طریق سایت جامعه‌الزهرا(س) به نشانی https://www.jz.ac.ir و کانال @jz_news در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا اقدام کنند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند./1330/د102/ب1

ارسال نظرات