۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۱۵۹۸۹
حسینی کاشانی:

خبرنگاران سردمدار حرکت در راستای همگرایی با نظام هستند

خبرنگاران سردمدار حرکت در راستای همگرایی با نظام هستند
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خبرنگاران سردمدار حرکت در راستای همگرایی با نظام هستند و باید نقششان در این زمینه پررنگ تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در تالار مدائن قم برگزار شد، ضمن تبریک این روز، بر ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار تأکید کرد.

وی ادامه داد: مراسم امروز با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، استانداری، شهرداری، خانه مطبوعات و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) برگزار شده است.

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه امروز همه ما باید در راستای منافع ملی و مصالح کشور حرکت کنیم، ابراز کرد: تلاش ما این است که در جهت همگرایی با نظام حرکت کنیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: خبرنگاران سردمدار حرکت در راستای همگرایی با نظام هستند و باید نقششان در این زمینه پررنگ تر شود.

وی با تأکید بر ضرورت انعکاس اخبار امیدآفرین در جامعه ابراز داشت: مصالح کشور اقتضا می کند که خبرنگاران اخبار امیدآفرین را بیشتر در جامعه انعکاس دهند تا مردم نسبت به آینده امیدوار شوند.

حسینی کاشانی یادآور شد: ما باید تلاش کنیم تا با امیدافزایی آینده خوبی را برای جامعه خود ترسیم کنیم./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات