۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۱۶۰۶۳
امام جمعه شهرکرد در دیدار وزیر کشور:

ایجاد آرامش در جامعه مهمترین نیاز امروز کشور است

ایجاد آرامش در جامعه مهمترین نیاز امروز کشور است
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه ایجاد آرامش در جامعه مهمترین نیاز امروز کشور است، گفت: دشمن برای برهم زدن این آرامش دست به هر کاری زده و می‌زند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در دیدار وزیر کشور که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه ایجاد آرامش در جامعه مهمترین نیاز امروز کشور است، گفت: دشمن برای برهم زدن این آرامش دست به هر کاری زده و می‌زند، اما به لطف الهی راه به جایی نخواهد برد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر دولت برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: اگر چه برخی از این اقدامات خوب بوده، اما کافی نیست و مردم هنوز با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، پیشرفت در امور اقتصادی را یکی از مهمترین ضرورت‌های امروز کشور بیان کرد و ادامه داد: به یقین تنها نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه جدی دولتمردان قرار گیرد.

وی انسجام را لازمه پیشبرد اهداف کلان کشور دانست و اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم این استان عدم توجه جدی به بحث صنعت است که دولت باید در این زمینه با همه توان وارد میدان عمل شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، توجه به صنعت را بهترین راه برای توسعه استان بیان کرد و افزود: استان چهارمحال و بختیاری نیازمند توجه دولت در همه عرصه‌ها است و تا این توجه صورت نگیرد، محرومیت برطرف نمی‌شود.

وی همچنین به بحث آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر چه امنیت در کلان قابل قبول است، اما مردم در مورد برخی از آسیب‌های اجتماعی نگرانی دارند که باید بر این امر متمرکز شویم و نگذاریم به امنیت مردم خدچه‌ای وارد شود.

در ادامه این دیدار نیز عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با اشاره به فشار‌های دشمن در همه عرصه‌ها خصوصا در بحث معیشت مردم ابراز کرد: دولت برای رفع مشکلات کمر همت بسته است. /۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات