۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۱۶۰۷۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

اختصاص ۲۳۰ میلیون تومان یارانه به مطبوعات خراسان جنوبی

اختصاص ۲۳۰ میلیون تومان یارانه به مطبوعات خراسان جنوبی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در چهار ماهه نخست امسال نیز ۲۳۰ میلیون تومان یارانه به مطبوعات استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: پاسداشت خبرنگار پاسداشت حق جویی و بالندگی است و خبرنگاران چشم بینای مردم هستند.

وی با بیان اینکه تمام مسؤولان و خبرنگاران باید پاسخگوی صادق برای جامعه باشند، گفت: خبرنگاران صدای مردم هستند و همواره دستان آن‌ها پرتوان و قلم هایشان برقرار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: سال گذشته سالی مشکل برای مطبوعات بود و در حالی که دشمن تمام توان خود را برای به زانو درآوردن ملت ایران به کار گرفته بوده اما نقش مطبوعات برای گسترس نشاط در جامعه بی بدیل است.

نبی زاده تصریح کرد: خبرنگاران با تمام مشکلات توان خود را برای ایجاد بستر امید و نشاط به کار گرفتند و توجه خود را برای توسعه همه جانبه استان معطوف کردند.

وی با بیان اینکه معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با تنمام توان در کنار جامعه رسانه‌ای استان است و در جهت کاهش مشکلات استان قدم برمی‌دارند، ادامه داد: در سال گذشته 270 میلیون تومان یارانه به مطبوعات استان پرداخت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال نیز 230 میلیون تومان یارانه به مطبوعات استان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته 50 تن کاغذ با ارز دولتی به استان اختصاص داده شد.

نبی زاده با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال 23 تن کاغذ در اختیار مطبوعات قرار گرفته است، اظهار کرد: به زودی نیز محموله جدیدی از کاغذ وارد استان خواهد شد.

وی از بیمه 130 نفر از اصحاب رسانه خراسان جنوبی خبر داد و گفت: امیدواریم بیمه خبرنگاران سرعت بیشتری بگیرد و مشکل خبرنگاران در این خصوص حل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: ساخت خانه مطبوعات در استان نیز آغاز شده و با تامین اعتبارات لازم به بهره برداری می‌رسد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات