۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۱۶۰۹۴
مدیر کل جذب ظرفیت‌ها و منابع مرکز خدمات حوزه‌های علمیه مطرح کرد؛

جزئیاتی از اجرای طرح ذبح قربانی از سوی مرکز خدمات

جزئیاتی از اجرای طرح ذبح قربانی از سوی مرکز خدمات
حجت الاسلام عدالت با بیان جزئیاتی از اجرای طرح ذبح قربانی، گفت: طرح جذب مشارکت‌های طلاب و روحانیون سراسر کشور برای ذبح قربانی در روز عید سعید قربان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسین عدالت در گفت و گویی با اشاره به فرارسیدن ایام عید سعید قربان و علاقه بسیاری از مؤمنین برای اختصاص گوشت قربانی به نیازمندان، گفت: مرکز خدمات چند سالی است، طرح جلب مشارکت‌های طلاب سراسر کشور در ارتباط با قربانی و عقیقه و توزیع بین نیازمندان جامعه هدف را دنبال می‌کند.

وی با بیان این که گوسفند قربانی از محل جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در مراکز استانی خریداری می‌شود، اظهار داشت: ان‌شاءالله در روز عید سعید قربان امسال نیز، ذبح قربانی توسط مراکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور به‌ویژه در مناطق محروم و سیل‌زده صورت گرفته و بین خانواده‌های نیازمند، ایتام و خانواده‌های مرحومین توزیع می‌شود.

مدیرکل جذب منابع و ظرفیت‌های مرکز خدمات به تلاش مراکز استانی مرکز خدمات در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی به طلاب سراسر کشور از طریق ارسال پیامک و پرتال مرکز خدمات صورت گرفته است و شایسته است طلاب محترم نیز به بستگان و سایر مؤمنین اطلاع‌رسانی کنند.

وی تصریح کرد: ممکن است به لحاظ گران بودن گوسفندِ قربانی، افرادی به اندازه یک گوسفند نتوانند، اقدام نمایند؛ این افراد نیز می‌توانند در طرح ما شرکت کرده و به صورت مشارکتی بخشی از یک گوسفند را نیت نموده و ان‌شاءالله به همان میزان و بلکه به لطف و عنایت خدای تبارک و تعالی در ثواب ذبح کامل شریک باشند.

شایان ذکر است، طلاب سراسر کشور می‌توانند به روش‌های زیر وجوه مورد نظر خود را به‌صورت کامل و مشارکتی واریز و در این طرح شرکت کنند.

1. سامانه سخا – گزینه تبرعات – قربانی (حسب انتخاب واریز کننده به‌صورت کامل یا مشارکتی)
2. نرم‌افزار همراه خدمات قابل دریافت از آدرس: plink.ir/csisapp
3. از طریق واریز به شماره کارت یا حساب بانک ملی به شماره:
شماره کارت 9473-9998-9918-6037 یا شماره‌حساب 0112126270008 بنام مرکز خدمات-قربانی./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات