۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۱۶۱۰۷
آیت الله خاتمی:

خبرنگاران باید واقعیت‌های موجود جامعه را ترسیم کنند

خبرنگاران باید واقعیت‌های موجود جامعه را ترسیم کنند
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها باید واقعیت‌های موجود جامعه را ترسیم کنند تا زمینه حل مشکلات کشور فراهم شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم در کرمان در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع خبرنگاران کرمانی، با تبریک روز خبرنگار گفت: یکی از مهم ترین کار‌های سربازان فرهنگی در برابر تهاجم دشمنانی که فرهنگ ایران اسلامی را نشانه رفتنه اند، مبارزه با توطئه‌های دشمنان است.
 
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید واقعیت‌های موجود جامعه را ترسیم کنند، افزود: بیان کردن نقاط قوت، اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشاند، با همکاری و همدلی می‌توانیم مشکلات جامعه را بر طرف کنیم.
 
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان ایران اسلامی در تمام میادین شکست خورده اند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران بصیر و عزیز ایران اسلامی با پوشیدن لباس مقدس سربازی در برابر کج دهنی‌های دشمنان ایستاده اند.
 
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در کنار تلاش‌ها و مجاهدت‌های خود باید به تقویت اخبار مستند اهتمام کنند، ایراد کرد: مستند گویی و مستند سازی تیر خلاص به دروغگویی‌ها و یاوه گویی‌های دشمنان است.
 
وی با اشاره به آیات قرآن، تصریح کرد: گزارش صحیح، گفتار راست، و پرهیز از شایعه پراکنی سلاح خبرنگاران هستند، اصحاب رسانه با هوشمندی خود از شایعه پراکنی‌ها دوری کنند.
 
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: منبع راست بازو‌های توانمند یک خبرنگار است، خبرنگاران برای اینکه بتوانند در کار خود به موفقیت‌های بیشتر برسند به منبع خبر‌های خود دقت کنند.
 
وی تصریح کرد: خبرنگاران در بیان کردن اخبار باید رنگ و بوی عدالت داشته باشد، انصاف خبرنگاران لباس ایثارگری و مجاهدت هایشان است. /۹۷۰۷/پ203/ق
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات