۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۱۶۱۱۱
نماینده مجلس:

رعایت انصاف اولویت خبرنگاران باشد

رعایت انصاف اولویت خبرنگاران باشد
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاری یکی از کار‌های سخت در دنیا شمرده می شود و باید انصاف اولویت خبرنگاران باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست خبری در محل دفتر نماینده مجلس، با اشاره به روز خبرنگار و مجاهدت‌های اصحاب رسانه، گفت: دقت و صحت در کار خبرنگاری از مهم‌ترین خصوصیت‌های یک خبرنگار خوب شمرده می‌شود.
 
زاهدی با گرامیداشت سالروز عروج شهید والامقام محمود صارمی که جان خود را در راه وطن تقدیم کرد، خاطرنشان کرد: روز خبرنگار را به تمامی خبرنگارانی که تمام عرصه‌های کشور را به تصویر می‌کشند، تبریک عرض می‌کنم.
 
وی با توجه به این که خبرنگاران در مسیر حق و عدالت قدم بردارند، بیان داشت: عدالت باید در خون یک خبرنگار باشد و زمانی می‌تواند خبرنگار موفقی باشد که تمام خبرهای خود را مستند به مردم بیان کند.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به این که درخت قلم اگر ریشه در تعهد داشته باشد، میوه اش شیرین خواهد بود، اظهار داشت: کار خبرنگاری یکی از کار‌های سخت در دنیا شمرده می شود و انصاف در کار خبرنگاری اولویت اول خبرنگاران باشد./۹۷۰۷/پ203/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات