۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۱۶۱۱۷

سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز معرفی شد

سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز معرفی شد
مراسم معارفه سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز و قدردانی از مدیر سابق این مرکز در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم معارفه حجت الاسلام کیهانی سرپرست مرکز خدمات استان و قدردانی از حجت الاسلام ستوده مدیر سابق این مرکز در کرج برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این مراسم داشتن روحیه شکرگزاری و رضایتمندی از تقدیرات الهی را مهم دانست و گفت: از تقدیرات الهی است که کارکنان مرکز خدمات در مسیر خدمت به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) قرار گرفته‌اند و باید شاکر این توفیق الهی باشند.

وی گفت: اتحاد و همدلی اصلی مهم در هر مجموعه‌ای است و کارکنان مرکز خدمات نیز با رعایت این اصل مهم می‌توانند در خدمت به طلاب و روحانیون موفق و سربلند باشند.

آقای نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات با قدردانی از مدیر سابق مرکز خدمات استان البرز، به معرفی حجت الاسلام کیهانی سرپرست جدید مرکز خدمات این استان پرداخت و ابراز امیدواری کرد کارکنان این مجموعه در خدمت به طلاب و روحانیون استان موفق باشند.

همچنین، حجت الاسلام ستوده مدیر سابق مرکز خدمات استان از تعامل خوب کارکنان این مرکز در طول 17 سال فعالیت خود در این استان قدردانی کرد و برای سرپرست جدید این مرکز آرزوی موفقیت نمود.

در پایان، حجت الاسلام کیهانی با قدردانی از زحمات چندین ساله مدیر سابق مرکز خدمات استان ابراز امیدواری کرد به یاری خداوند با قوت بیشتری در خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج) و تحقق اهداف مرکز خدمات تلاش کنند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات