۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۱۶۱۴۷
مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

کارآمد سازی تعطیلات؛ نیاز اساسی حوزه علمیه

کارآمد سازی تعطیلات؛ نیاز اساسی حوزه علمیه
حجت الاسلام باقری کارآمد سازی تعطیلات را نیاز اساسی حوزه علمیه دانست و گفت: طلاب باید از فرصت تعطیلات تابستان برای رشد در ابعاد مختلف استفاده کنند.

حجت الاسلام باقری کوشه، مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت کارآمد سازی اوقات فراغت طلاب، عنوان کرد: نباید هدف این باشد که اوقات فراغت طلاب به هر شکل ممکن پر شود.

حجت الاسلام باقری کوشه صله رحم و دیدار با پدر و مادر را از ضرورت هایی دانست که باید مورد توجه طلاب قرار گیرد و گفت: طلاب از آدابی که پایه سنتی پذیرفته شده دینی دارند، غافل نشوند.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با انتقاد از افراط و تفریط های صورت گرفته درمورد تعطیلات تابستان، ابراز داشت: افراط و تفریط از سوی طلاب در زمینه تحصیل آسیب زا باشد.

وی با بیان اینکه طلاب باید از فرصت تعطیلات تابستان برای رشد در ابعاد مختلف استفاده کنند، تفریح و سفر را از نیازهای اساسی طلاب دانست و افزود: طلاب می توانند با برنامه ریزی مناسب در طول تابستان نشاط لازم برای سال تحصیلی پیش رو را به دست آورند.

حجت الاسلام باقری کوشه گفت: تعطیلات تابستان فرصت مناسبی برای تقویت موقعیت درسی و جبران نواقصی است که خوشبختانه حوزه علمیه و طلاب نیز در همین جهت حرکت می کنند.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه غیبت طلاب در جمع خانواده در ایام تابستان و نوروز فرصت سوزی است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال با نگاه مثبت آیت الله اعرافی و تجربه سال های گذشه تدابیری اندیشیده شد تا طلاب در ایام نوروز  هم در کلاس درس و هم در کلاس مهر و عاطفه خانواده حضور فعالی داشته باشند./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات