۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۱۶۱۵۰
امام جمعه بروجرد:

مسؤولان از رسانه و خبرنگار حمایت کنند

مسؤولان از رسانه و خبرنگار حمایت کنند
امام جمعه بروجرد با اشاره به وجود مسائل و مشکلاتی که در حرفه خبرنگاری شاهد آن هستیم، گفت: مسؤولان باید از رسانه و خبرنگار حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، بعداز ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در بروجرد گفت: نقش خبرنگار در بیداری بخشی جامعه و کمک به فعالت مسؤولان در خدمت به مردم بر کسی پوشیده نیست.

وی به جایگاه خبرنگار و رسالت خبرنگاران اشاره کرد و اظهار داشت: امانتداری، صادق بودن، داشتن سرعت عمل، بصیر بودن و تیزبین بودن از جمله ویژگی خبرنگاران است.

امام جمعه بروجرد به اهمیت رسالت امانتدار بودن خبرنگاران اشاره و خاطرنشان کرد: خبرنگار باید امانتدار حرف و عملکرد مسؤولان بوده و در انعکاس واقعیت ها پیشگام باشد.

وی از خبرنگاران به عنوان زبان مردم و مسؤولان یاد کرد و گفت: خبرنگار باید به موقع درد و مشکلات مردم و جامعه را به گوش مسؤولان برساند و زبان مردم باشد.

حجت الاسلام حسینی با قدردانی از زحمات شبانه روزی خبرنگاران خاطرنشان کرد: حمایت از خبرنگاران نیز باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد و به مسائل بیمه، مسکن و مسائل مالی خبرنگار اهمیت داده شود.

وی اذعان داشت: خبرنگاری حرفه ای سخت و پر مشغله بوده و حضور خبرنگاران در کنار مردم و مسؤولان همواره با انعکاس صحنه هایی که مردم و مسؤولان خلق کردند، موجب ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب بوده و اگر این رسانه ها و فعالیت خبرنگار نبود، انعکاسی از واقعیت ها و صحنه های حضور مردم منعکس نمی شد.

امام جمعه خرم آباد دز ادامه با تأکید بر اهمیت پیگیری مسائل و مشکلات از سوی خبرنگاران عنوان کرد: ضعف های موجود در عرصه خدمت به مردم با نیت پیگیری و رفع مشکلات از سوی رسانه و خبرنگاران باید دنبال شود.

وی نقد پذیری را عامل رشد و پیشرفت عنوان کرد و گفت: خبرنگار باید نقد مشفقانه داشته باشد و از تخریب دوری کند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات