۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۶۱۷۲
آیت الله موسوی جزایری مطرح کرد؛

ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر جشن‌های غدیر

ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر جشن‌های غدیر
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه جشن‌های غدیر، گفت: گسترش ولایت علی (ع) بر حقد و کینه‌های وهابیت می‌افزاید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز، ظهر امروز در تجمع خادمان غدیر خوزستان با بیان اینکه عید غدیر پیش رو باید به بهترین شکل و کیفیت ممکن برپا داشته شود، اظهار داشت: شعائر علوی و شادی‌ها بیش از بیش مورد توجه قرار بگیرد، در چنین روز‌هایی اطعام دادن بسیار مستحب و تأکید شده است.

رییس حوزه علمیه اهواز افزود: امیرمؤمنان (ع) ابوالایتام هستند، در این روز‌ها اطعام فقرا فراموش نشود و بیش از بیش جویای احوال آن‌ها شویم.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه دشمنان در پی منحرف ساختن جوانان شیعی از مکتب تشیع و انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: وهابیت و دشمنان در پی ضربه زدن به نظام اسلامی هستند؛ اصولا وهابیت هر جا که تشیع ریشه بدواند به مقابله برخواهد خاست.

وی با بیان اینکه دشمنان از گسترش ولایت علی به شدت عصبانی می‌شوند، ادامه داد: دشمن شاید حب و بغض نسبت به امیرمؤمنان را نشان دهند، اما در عمل و رفتار می‌توان چنین کینه‌های نهفته شده را مشاهده کرد، در نیجریه شاهد هستیم که شیخ زکزاکی به دلیل تبلیغ ترویج تشیع مورد آزار و اذیت فراوان قرار گرفته است.

رییس حوزه علمیه اهواز ادامه داد: دشمن و وهابیت در پی ضربه زدن به ایران و عراق هستند، هر گونه ضربه به عراق در واقع ضربه به ایران اسلامی است.

آیت الله موسوی جزایری عنوان داشت: همانگونه که دشمن شبانه روز به مبارزه با تفکرات شیعه و ولایت می‌پردازد علما و روحانیون ما نیز شبانه روز به مقابله می‌پردازند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات