۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۶۱۶۱۸۰
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح:

دشمنان به دنبال دور کردن مردم از شهیدان و انقلاب هستند

دشمنان به دنبال دور کردن مردم از شهیدان و انقلاب هستند
سردار باقرزاده با اشاره به این که دشمنان به دنبال دور کردن مردم از شهیدان و انقلاب هستند، گفت: انسان‌هایی که از راه شهدا دور شوند، راه اسلام را گم کرده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار سیدمحمد باقرزاده عصر پنجشنبه در یادواره حجت‌الاسلام شهید محمد شیخ‌شعاعی در گلزار شهدای کرمان، گفت: حفظ راه شهدا مهم‌ترین وظیفه مردم شمرده می‌شود.
 
وی افزود: استقامت و ایستادگی در مقابل دشمن را مردم از شهدا یاد بگیرند تا بتوانند در این عرصه زمانی در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
 
سردار باقرزاده با بیان این که راه شهیدان راه حق محسوب می‌شود، اظهار داشت: کنار زدن هواس‌های دنیوی و وابستگی‌های انسانی را از شهیدان یاد بگیریم، زیرا شهیدان با دوری از وابستگی‌ها توانستند در راه حق قدم بردارند.
 
وی خاطرنشان کرد: عمل به تکلیف را انسان‌ها اولویت خود بدانند، زیرا شهیدان با عمل به تکلیف توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کرده و از خاک وطن دفاع کنند.
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان این که شهیدان بصیر و زمان شناس بودند، اظهار داشت: شهیدان برای رفتن به جبهه‌های جنگ حتی از والدین خود گذشتند تا مسیر اسلام را حفظ کنند.

وی با توجه به این که دشمنان به دنبال از بین بردن اسلام ناب محمدی هستند، بیان داشت: انسان‌ها سعی کنند زمان شناس خوبی باشند، همچون مدافعان حرم که توانستند با درک زمان از کشور و حرم دفاع کنند.
 
سردار باقرزاده تصریح کرد: مردم ایران با تبلیغاتی که از سوی دشمن در فضا‌های مجازی صورت می‌گیرد، سعی کنند فریب دشمنان را نخورند.
 
وی با توجه به این که بعضی از افراد در جامعه هستند که می گویند یاد شهدا مردم را دچار افسردگی می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که شهدا را مایع افسردگی می‌دانند، کند ذهن بوده و فریب خورده دشمنان هستند.
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان این که راه شهیدان انسان را از غفلت‌های دنیوی نجات می‌دهد، ابراز داشت: انسان‌هایی که از راه شهدا دور شوند، راه اسلام را گم می‌کنند.
 
وی با اشاره به این که ادامه دادن راه شهیدان ذلت را از کشور دور می‌کند، گفت: ذلت ناپذیری و با عزت زندگی کردن از خصوصیت‌های ادامه دادن راه شهدا شمرده می‌شود.
 
سردار باقرزاده در پایان با بیان این که یادواره‌های شهدا را قدر بدانیم، تصریح کرد: مردم با شرکت در این یادوار‌ها می‌توانند راه شهیدان را زنده و ادامه دهند./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات