۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۱۶۲۰۶
امام جمعه اهواز مطرح کرد؛

ضرورت همکاری بانک‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی

ضرورت همکاری بانک‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با گلایه مندی از عدم همکاری بانک‌ها، گفت: بانک‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز، با اشاره به زیارت عرفه اظهار داشت: در شب عرفه آن کسی موفق است که شب زنده داری کند، شبی که در آن دعا‌ها مستجاب، ثبت ۱۷۰ سال عبادت در پرونده اعمال و توبه خداوند بر بنده خواهان توبه صورت می‌گیرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان و عظمت آن در روایات بیان داشت: نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله موسوی جزایری در ساعت ۸ روز دوشنبه در مصلای مهدیه اهواز صورت خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بازدید صورت گرفته از لوله سازی اهواز خاطرنشان کرد: بانک‌ها یکی از مشکلات و موانع لوله سازی هستند، اگر معضل بانک‌ها برطرف شود بخش عمده‌ای از اقتصاد مقاومتی رقم خواهد خورد، در همین شرکت دو هزار نفر اشتغال دارند و وام‌هایی گرفتند که پرداخت آن‌ها به عقب افتاده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه با کمک مسؤولان، موانع پیش روی صنعت، کشاورزی و خدمات عمومی برداشته خواهد شد، عنوان داشت: محرومیت‌ها را باید از نزدیک دید، در اهواز مناطق محروم و حاشیه‌ای داریم، اما محرومیت آن‌ها در مقایسه با شهرستان اندیکا که از آن بازدید صورت گرفت، قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه از مسؤولان حل مشکلات مناطق محروم را خواستار هستیم، افزود: اگر در زمان مذاکره برجام به سخنان رهبر انقلاب درباره اینکه طی مذاکره چیزی عایدمان نمی‌شود، گوش داده می‌شد اکنون با کمترین خسارت‌ها روبه رو شده بودیم.

امام جمعه اهواز با اشاره بر ضرورت توجه به اسلامی سازی علوم گفت: در این صورت هیچکدام از شبهات مطرح شده در اسلام جایی نخواهد داشت و اصولا شبهه‌ای مطرح نمی‌شود که نیازمند پاسخگویی باشد، متأسفانه هم اکنون شاهد شبهات بسیاری درباره معراج حضرت ختمی مرتبت هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه سفر معراج بصورت لحظه‌ای صورت گرفت، خاطرنشان کرد: وحی الهی بالاترین علوم است و همه علوم از آن سرچشمه می‌گیرند./۹۴۵۶/پ202/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات