۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۱۶۲۲۹
حسینی کاشانی:

جمعیت رسانه ای قم فعال و انقلابی است | فعالیت رسانه ها امیدآفرین باشد

جمعیت رسانه ای قم فعال و انقلابی است | فعالیت رسانه ها امیدآفرین باشد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم جمعیت رسانه ای قم را فعال، پویا و انقلابی دانست و تأکید کرد که خبرنگاران باید در راستای اعتلای نظام اسلام و خدمت به مردم فعال باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تسلیت شهادت امام باقر(ع) و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار بهانه ای برای عرض خدا وقت به فعالان عرصه رسانه و خبر است که با عشق و علاقه زحمات طاقت فرسایی را متحمل می شوند تا در زمینه اطلاع رسانی، خدمات شایسته ای ارائه دهند.

وی با اشاره به جایگاه خبرنگار و اهالی رسانه در جامعه افزود: خبرنگاران چشم مردم هستند و بازوی توانمند مسؤولان برای پیگیری مطالبات در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

حسینی کاشانی با بیان این که جمعیت رسانه ای استان قم مجموعه ای از جوانان فعال، پویا و انقلابی است، اظهار داشت: رسانه های قم بسیار فعال و کوشا هستند و سعی می کنند که با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در جهت همگرایی نظام گام بردارند و سعی دارند که در زمینه امید آفرینی ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اخیرا در جمع نخبگان نامیدی را سم دانستند، تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه وظیفه رسانه ها است، مجموعه رسانه ای استان قم پویا است و بیش از 300 نشریه مکتوب در استان داریم و 3 روزنامه سراسری و 3 روزنامه محلی و ده ها هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه و فصل نامه های تخصصی فعالیت دارند و از جایگاه ویژه در مجموعه رسانه ای کشور برخوردار هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: امیدواریم با کمک مسؤولان بتوانیم خدمات قشر زحمتکش خبرنگار را پاس بداریم و جایگاه ویژه خبرنگاران را در اعتلای نظام اسلامی تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: با تنوجه به دغدغه های رهبر انقلاب در زمینه ظواهر شهر قم و وظایف اداره ارشاد اسلامی، یکی از سیاست های جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از حرکت های مردمی در زمینه عفاف و حجاب است.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجموعه های خوب مردمی در این زمینه برنامه های خوبی ارائه می کنند و ما هم وظیفه خود می دانیم از این حرکت های مردمی نهایت حمایت را داشته باشیم تا بتوانیم به مطالبات رهبری و بزرگان جامه عمل بپوشانیم.

وی اضافه کرد: مطالباتی که در زمینه قم و مسائل فرهنگی در این شهر وجود دارد بسیار ویژه است و این مطالبات جز با حضور خود مردم میسر نمی شود، ما به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی در خدمت مردم است. خوشبختانه طرح های خوبی در شورای فرهنگ عمومی در زمینه تقویت فرهنگ عفاف و حجاب تصویب شده است و تمام دستگاه با محوریت آیت الله سعیدی گرد هم آمدند و برنامه های خوبی در حال پیگیری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که قم یکی از نمادهای جهانی و نمونه در دنیا است، گفت: قم همواره باید در ایران و جهان در همه زمینه ها الگو باشد؛ امیدواریم تمام تلاش های مجموعه های فرهنگی قم منجر به نتیجه شود و شاهد پیشرفت بیشترقم باشیم.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد قمین
ارسال نظرات