۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۱۶۲۹۰

تقدیر آیت الله جزایری از قوه مقننه برای حذف سودهای مضاعف بانکی

تقدیر آیت الله جزایری از قوه مقننه برای حذف سودهای مضاعف بانکی
آیت الله موسوی جزایری از اقدام قوه مقننه برای حذف سودهای مضاعف بانکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز، شامگاه گذشته در دیدار با اصحاب رسانه، با بیان اینکه ایران تنها کشور ولایتمداری است که در زیر پرچم مولای امیرمؤمنان زندگی می کند، اظهار داشت: امام علی(ع) پناهگاه فقیران و یتیمان است و اسلام اصیل را از سخنان آن حضرت در نهج البلاغه می توان استخراج کرد نه آن اسلامی که وهابیت مدعی است.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه عید غدیر بهترین زمان برای معرفی اسلام علوی است، عنوان داشت: بدون اعلام ولایت علی(ع)، نبوت تکمیل نمی یابد از سوی دیگر باید اسلام را براساس روایت امیرمؤمنان به جهانیان معرفی کرد نه اسلام معاویه و یزید که اطاعت از ولی امر را در همه امور واجب می داند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شیعیان در میان پیروان ادیان مختلف طرفدارانی دارند، افزود: از آنجا که خوزستان دروازه ولایت و ورود تشیع به ایران است، انتظار داریم تا جشن های دهه ولایت با شور و حماسه دوچندان برگزار شود و درعین حال وظیفه ما را دو چندان می کند.

آیت الله موسوی جزایری با ابراز نگرانی از عدم تأمین خوراک فکری مردم و جوسازی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: هیأت دولت، فضای مجازی را میدان تاخت و تاز عقاید و شبهات سایر کشورها قرار ندهد، ناامنی اقتصادی مشهود در کشور به ویژه در دوران سر به فلک کشیدن ارز ناشی از شایعات فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه ضربه های سختی از طریق ادعای آزادی در فضای مجازی بر کشور وارده شده است، خاطرنشان کرد: گروه های اسرائیلی و آمریکایی در فضای مجازی به جوسازی می پردازند، برای نجات کشور از چنین خطری که ستون پنجم دشمن می تواند عمل کند، دولت چاره اندیشی کند.

رییس حوزه علمیه اهواز با تقدیر و تشکر از قوه مقننه پیرامون حذف سودهای مضاعف بانکی گفت: بسیاری از صنایع و کارخانه ها گرفتار سودها و دیرکردهای مضاعف شدند، چنین اقدامی روحیه امید به ویژه در بخش کشاورزی را دمید و امیدواریم شورای نگهبان با چکش کاری موارد غیرمنطبق با قانون و شرع، شناسایی به مجلسی ها بازگرداند که گویا چنین امری صورت گرفته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: اگر شورای نگهبان تغییرات صورت گرفته مجلسی ها را قبول نکند به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دهد چرا که چنین قانونی به صلاح کشور است./9456/د102/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات