۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۱۶۳۱۳
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

تحصیل یک هزار و ۳۰۰ طلبه در لرستان

تحصیل یک هزار و ۳۰۰ طلبه در لرستان
سرپرست حوزه علمیه لرستان از تحصیل یک هزار و ۳۰۰ طلبه در مدارس علمیه استن خبر داد و گفت: تحصیل طلاب فرصتی برای پرورش جوانانی انقلابی و با استعداد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پذیرش طلاب جدید الورود در حوزه علمیه برادران گفت: 13 مدرسه علمیه در استان در سطح یک، دو و سه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به تحصیل یک هزار و 300 طلبه در مدارس علمیه برادران لرستان افزود: امسال نیز حدود 140 طلبه جدید الورود در دوره میثاق طلبگی شرکت داشتند.

حجت الاسلام موسوی معیار و ملاک پذیرش طلاب جدیدالورود را کیفیت محوری عنوان و خاطرنشان کرد: پرونده سلامت جسمی و روحی برای پذیرفته شدگان تهیه می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پرونده داوطلبان ورود به حوزه برای تأییدیه پزشکی آماده است، اذعان داشت: طلاب جدیدالورود می توانند با مراجعه به پزشکان معتمد، سلامت جسمی و روحی خود را ارزیابی کنند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه طلبه باید از فرصت هایی که در حوزه در اختیار آنان قرار می گیرد، بهره مند شوند، اظهار داشت: دیگر طلبه های پایه بالاتر باید الگوی طلبه های جدیدالورود باشند.

وی با بیان اینکه برای ارتقای علمی و رشد و پویایی حوزه تلاش می شود جوانان با استعداد و توانمند جذب حوزه می شود، عنوان کرد: در حوزه تلاش می شود پویایی و رشد و نشاط علمی طلاب تقویت شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات