۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۱۶۳۴۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری:

ولایتمداری مهمترین پیام غدیر است

ولایتمداری مهمترین پیام غدیر است
حجت الاسلام کنگرلو ولایتمداری را مهمترین پیام غدیر دانست و گفت: خبرنگاران و رسانه های جمعی مبلغ پیام غدیر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کنگرلو رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، امروز در نشست خبری که در همین اداره برگزار شد به تشریح برنامه های ایام ولایت و امامت پرداخت و گفت: اسلام دین شادی است و اعمالی که در روز غدیر وارد شده همه بیانگر نشان از شاد بودن دین اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه امامت و ولایت به همه دستگاه ها و نهادها ابلاغ شده است، ادامه داد: تمامی برنامه ها برگرفته از اعمال مستحبی است که برای روز عید غدیر وارد شده است؛ جریان غدیر به سبب اهمیت و ارزشی که دارد باید به مناسک تبدیل شود.

حجت الاسلام کنگرلو با اشاره به اینکه اعمال مستحبی روز غدیر سراسر مهر، اخوت، کمک رسانی به مستمندان و شادی کردن است، ابراز کرد: برنامه های که به عنوان اعمال مستحب وجود دارد می تواند برنامه ایام دهه امامت و ولایت باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری پیام رسانی، پیام غدیر را بسیار مهم بیان کرد و گفت: در روز غدیر تبیین پیام غدیر که همان توجه داشتن به مساله امامت و ولایت است بسیار مهم و ضروری به شمار می رود؛ خبرنگاران مبلغ پیام غدیر باشند و این نشان از اهمیت به امامت و ولایت است.

وی با اشاره به اینکه برخی از برنامه های ایام غدیر برای نخستین بار در سطح شهرستان برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری برنامه های غدیریه آن است که تمامی مردم بدانند بزرگ ترین عید مسلمانان عید سعید غدیر است.

حجت الاسلام کنگرلو ادامه داد: برپایی مسابقات فرهنگی، راه اندازی غرفه هایی با موضوع غدیر، برگزاری مراسمات مذهبی هیئات، اطعام دادن، اعزام مبلغ برای تشریح پیام غدیر، برگزاری جشن در فضای شهر و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های ایام غدیریه در شهرستان ری خواهد بود./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات