۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۱۶۳۸۶
مدیر حوزه علمیه ایلام مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل شورای فضای مجازی در حوزه علمیه

ضرورت تشکیل شورای فضای مجازی در حوزه علمیه
حجت الاسلام مرادبیگی تعطیلات تابستان را فرصت مناسبی برای مهارت افزایی دانست و گفت: ورود طلاب به فضای مجازی نیازمند مدیریت جدی است.

حجت الاسلام مراد بیگی مدیر حوزه علمیه ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حضور طلاب در فضای مجازی، این امر را نیازمند یک مدیریت جدی دانست و خاطر نشان کرد: نیاز به تشکیل شورای فضای مجازی در حوزه علمیه وجود دارد تا از این طریق طلاب آموزش لازم برای ورود به عرصه فضای مجازی را فرا بگیرند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با بیان اینکه تعطیلات تابستان بیش از حد نیاز است، اظهار داشت: باید با برگزاری کلاس های درس در شهرهایی که از آب و هوای مناسبی برخوردار است از فرصت تابستان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه طلاب هیچگاه نباید خود را بی نیاز از مباحث علمی بدانند، عنوان کرد: تعطیلات فراوان و فاصله طلاب از حوزه علمیه آسیب های روحی طلاب را به دنبال دارد.

مدیر حوزه علمیه ایلام یک ماه تعطیلات را در فصل تابستان کافی دانست و افزود: اگر تنها یک زمان واحد برای برگزاری امتحانات در نظر گرفته شود، تعطیلات تابستان کاهش پیدا خواهد کرد.

وی به مشکلات مالی و تغذیه ای حوزه علمیه ایلام اشاره کرد و گفت: تا زمانی که مشکلات مالی مرتفع نشود، امکان بهره برداری کامل از تعطیلات تابستان وجود نخواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به برگزاری دوره های طرح ولایت و کارگاه های فرق و ادیان، عنوان کرد: برگزاری دورس جنبی حوزه علمیه در طول تابستان کمک شایانی به سبک سازی حجم دروس در طول سال تحصیلی و افزایش کیفیت فراگیری دروس اصلی خواهد کرد.

حجت الاسلام مرادبیگی گفت: دوره های مختلف مهارت افزایی، طرح مطالعاتی شهید مطهری و کارگاه فرق و ادیان از جمله برنامه های حوزه علمیه ایلام برای کارآمد سازی اوقات فراغت طلاب در فصل تابستان خواهد بود./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
طلاب باید در عین مطالبه‌گری، فعالیت‌های سازنده و موثر داشته باشند
0
0