۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۱۶۴۰۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

موضع‌گیری‌های رهبری در برابر آمریکا امیدواری و نشاط اجتماعی را افزایش داد

موضع‌گیری‌های رهبری در برابر آمریکا امیدواری و نشاط اجتماعی را افزایش داد
امام جمعه بجنورد گفت: موضع‌گیری‌های قاطع رهبری در برابر آمریکا فضای روحی و روانی جامعه ما را بازسازی کرده و سبب افزایش امیدواری و نشاط اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار روحانیان مبلغ غدیر، با گرامیداشت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، به تبیین رسالت روحانیان در این ایام پرداخت و خطاب به آن‌ها اظهار کرد: شما سرداران رشید اسلام ناب هستید و باید افتخار اسلام باشید.

وی افزود: امام سردار سرداران و ابرمرد زمان ما شد و جلوی راه را باز کرد و رهبری هم جاده را صاف و تکمیل کرد؛ ازاین‌رو ما باید یاران این مجموعه باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه ما باید راه امامین انقلاب را تبیین کرده و تداوم دهیم، اضافه کرد: به‌ویژه در سوژه‌های زیبایی مانند غدیر و دهه امامت و ولایت باید مردم را با نهاد زیبای ولایت فقیه آشنا کرده و برای آن‌ها تبیین کنیم که نهاد ولایت فقیه چه مشکلاتی را حل کرده و چه‌کار کرده که آمریکا با آن میزان هارت‌وپورت، اکنون ساکت شده است.

وی تصریح کرد: وقتی رهبری در دیدار نخست‌وزیر ژاپن فرمود ما حاضر نیستیم حتی نامه ترامپ را بخوانیم تا چه برسد به اینکه پاسخ نامه را بدهیم، از همان زمان هارت‌وپورت‌های آمریکا کم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: همچنین وقتی پهپاد آمریکایی را واژگون کردیم جبهه استکبار متوجه شد که با حریف قدری به نام جمهوری اسلامی روبرو هستند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: اکنون فضای خوبی در جامعه حاکم بوده و در این چندماهه مردم از نظر روحی و روانی بازسازی شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که احوال نامناسب پیش از این برطرف شده و نشاط اجتماعی در کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون مردم احساس می‌کنند در کشوری قدرتمند با رهبری قوی و با نگاه بلندی زندگی می‌کنند درنتیجه به آینده امیدوار شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مردم ما سختی را تحمل می‌کنند؛ اما چون می‌بینند آرمان‌های آن‌ها در حال عملیاتی شدن است با تمام توان در برابر دشمن مقاومت می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خطاب به روحانیان مبلغ، اظهار کرد: شما باید به این مردم امید داده و بگویید ما می‌توانیم؛ زیرا ما عبارت «ما می‌توانیم» را در عرصه عمل در دنیای امروز تجربه می‌کنیم./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
هادی رحیمی
ارسال نظرات