۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۱۶۴۱۳
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

خبرنگاران از منبر رسانه، درد جامعه را فریاد بزنند

خبرنگاران از منبر رسانه، درد جامعه را فریاد بزنند
امام جمعه بندرعباس گفت: رسانه‌ها مخاطب‌شان را با این منابر هدایت می‌کنند و به همین دلیل باید دردهای جامعه نوشته شود و اصحاب رسانه به واقع هادی هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس در تالار شهید آوینی اظهار داشت: صدای منبر رسانه‌ها گاهی به تمام دنیا می‌رسد و اثرگذار است.

وی کارکرد خبرنگاران را هدایت‌گری خواند و افزود: رسانه‌ها مخاطب‌شان را با این منابر هدایت می‌کنند و به همین دلیل بایستی دردهای جامعه نوشته شود و اصحاب رسانه به واقع هادی هستند.

امام جمعه بندرعباس گفت: ایجاد و تقویت امید در جامعه را ماموریت و وظیفه خطیر خبرنگاران در گام دوم انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خطاب به خبرنگاران بیان داشت: دستاوردهای گام نخست را منعکس کنید و کاستی‌ها را با امید و نگاه به برطرف شدن شان شان بایستی قلم بزنید.

وی همچنین به خبرنگاران ابراز کرد: بایستی دردها در جامعه را منعکس کنید و هنر خبرنگاران باید در خدمت به جامعه باشد. حقیقت را باید نوشت تا ماندگار شود. 

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: انسان‌هایی ماندگار شدند که درد و رنج و سختی مردم را منعکس کردند. 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: شهدا و فعالان رسانه مانند شهید دقت، شهید دشتی، مرحوم دبیری نژاد و مرحوم کرمی، مرحوم فرج زاده در تاریخ رسانه استان هم ماندگار شدند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات