۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۱۶۴۴۱
امام جمعه پلدختر:

تکمیل حج برائت از طاغوت های زمان است

تکمیل حج برائت از طاغوت های زمان است
امام جمعه پلدختر تکمیل حج را برائت از مشرکان و طاغوت های زمان عنوان کرد و گفت: در روز عید قربان قربانی کردن نفس و پاک سازی باطن از آلودگی ها اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، در خطبه های نماز عید فطر در این شهرستان با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: خدای متعال در قرآن می فرمایند: کسی که حج به جا می گذارد، اگر مقدور است قربانی نماید.

وی با اشاره به اینکه حاجیان پس از مناسک حج قربانی می کنند، افزود: قربانی کردن در حج مهم است و اما آنچه مهم تر می باشد، قربانی کردن نفس است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه انسان به خود سازی نیاز دارد، ادامه داد: باید باطن و نفس خویش را در این روز از آلودگی ها پاک کنیم.

وی با گرامیداشت آغاز دهه ولایت افزود: امید است در طول این دهه خدای متعال برکاتش را بر مردم آسیب دیده بیافزاید.

امام جمعه پلدختر در ادامه با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب  در پیامی که به حجاج زائران بیت الحرام داشتند به مطالب کلیدی اشاره کردند، خاطرنشان کرد: برائت از همه بی رحمی ها، ستم ها و زشتی ها و فساد هایی که طاغوت های زمان انجام می دهند امری مهم و ضروری است.

وی طاغوت بزرگ را ایالات متحده آمریکا خواند و عنوان داشت: ایالات متحده آمریکا از هیچ کوششی در آتش افروزی در دنیا دریغ نمی کند و در توهم به سر می برد که قصد سلطه بر دنیا را دارد و تلاش می کند مسلمانان را در دنیا به جان هم بیاندازد.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: همه تفرقه انگیزی ها و آتش اندوزی ها در جهان زیر سر شیطان بزرگ و طاغوت بزرگ آمریکا است.

وی گفت: امروز روز عید قربان است، تنها عیدی که هیچ اختلافی بین مسلمانان نیست و از خدا می خواهیم نابودی رژیم صهیونیستی عیدی همه ما باشد./9451/د101/ب1

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات