۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۱۶۴۴۵
با حضور باشکوه زائران و مجاوران صورت گرفت؛

قرائت دعای پرفیض عرفه در حرم مطهر رضوی

قرائت دعای پرفیض عرفه در حرم مطهر رضوی
دعای پرفیض عرفه با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی قرائت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با حضور باشکوه زائران و مجاوران امام رضا(ع)، دعای پرفیض عرفه در جوار بارگاه مطهر ثامن الحجج برگزار شد.

بنا براین گزارش؛ حرم مطهر رضوی میزبان خیل عظیم انسان های عابدی بود که با اعتقاد به توحید و یگانگی خداوند متعال در روز عرفه در بارگاه مطهر عابدترین و خاص ترین بنده خدا حضور یافته تا با قرائت دعای عرفه در برابر ذات اقدس الهی سر تعظیم فرود آورده و از او طلب مغفرت کنند.

این گزارش می افزاید، صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی مملو از مسلمانان سراسر جهان بود که با اطاعت از خداوند متعال در محضر امام مهربانی ها حضور یافته تا با شفاعت این حضرت دعاها، طاعات و عبادات آن ها مورد قبول باری تعالی قرار گیرد.

حجت الاسلام مومنی کارشناس مذهبی در این مراسم با اشاره به فضائل روز عرفه، گفت: در روز عرفه خداوند فرشتگانش را بر مغفرت و بخشش کریمانه خود شاهد می گیرد.

وی با اشاره به ویژگی های روز عرفه، اظهار کرد: روز عرفه روز استجابت دعا، توبه و بخشش است همچنین در این روز باید از خدا بخواهیم نشاط در دعا و حالت تضرع و بندگی را به ما عنایت کند و نیز در این روز به غیر از خدا نباید از کسی چیزی را طلب کنیم بلکه فقط باید از ذات اقدس اله بخواهیم.

خاطرنشان می شود؛ زائران و مجاوران ثامن الحجج بعد از قرائت دعای پرفیض عرفه و تضرع به درگاه حق، به اقامه نماز مغرب و عشا پرداختند./864/پ203/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات