۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۱۶۴۵۲
آیت الله موسوی جزایری:

تلاش‌های مضاعف امام جمعه اهواز در خدمت به مردم ستودنی است

تلاش‌های مضاعف امام جمعه اهواز در خدمت به مردم ستودنی است
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تلاش‌های امام جمعه اهواز گفت: از مردم و مسؤولان استان و روحانیان خدمتگزار می‌خواهم از امام جمعه اهواز حمایت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز در خطبه‌های امروز نماز عید قربان با اشاره به اعیاد فطر، قربان و غدیر، عنوان داشت: عید غدیر بزرگترین اعیاد است؛ زیرا عید اتصال مولی الموحدین امام علی (ع) به امامت و ولایت بر مسلمانان می‌باشد که در این باره حدیث مفصلی وجود دارد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه سال به سال مراسمات عید غدیر خم پررنگتر باشد، اظهار داشت: سال گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته با کمک مؤمنان برای ۲۰۰ هزار نفر از شیعیان امیرالمؤمنین غذا پخته شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ولایت علی (ع)، محبت و ارادت به فاطمه الزهرا (س)، تبعیت از سایر ائمه اطهار و توسل به عنایات امام زمان (عج) را بالاترین افتخار و سند پیروزی شیعیان برشمرد و افزود: از آنجا که انقلاب اسلامی طرفدار مستضعفان است، مستکبران از روز‌های نخست به مخالفت با آن برخاستند، طبیعت و ذات انقلاب اسلامی در حمایت از طبقه ضعیف و گرایش به عدالت اجتماعی دارد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه مستکبران داخلی و خارجی از انقلاب اسلامی رضایتمندی ندارند، خاطرنشان کرد: پیش از سال ۵۷ در سفر به انگلیس وقتی از عدالت و رهایی از رژیم طاغوت سخن می‌گفتیم، چهره ساکنان آنجا عبوس شده و از واژه عدالت خوش شان نیامد و از انقلاب برای حمایت از مستضعفان تعجب داشتند.

وی با بیان اینکه علی رغم مخالفت همه مستکبران به راه خود ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: همه مشکلات را تحمل و پیشرفت می‌کنیم و این پیشرفت‌ها در سایه توکل به خدا و توسل به محمد و آلش حاصل شده است، پشتوانه‌های چنین انقلابی در حقیقت عنایات امام زمان (عج)، وجود مقدس امام هشتم، ولایت علی (ع) و محبت حضرت فاطمه (س) است.

رییس حوزه علمیه اهواز با اشاره به اینکه ریخته شدن خون طاهر شهدا درخت انقلاب را آبیاری می‌کند، گفت: انقلاب اسلامی علی رغم تلاش همه دشمنان تضعیف نمی‌شود و نخواهند توانست تضعیف کنند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه عید غدیر را فرصتی است تا عنایت خودمان را در طبق اخلاص بگذاریم، بیان داشت: تلاش‌های مضاعف امام جمعه اهواز ستودنی است و در این باره مردم و مسؤولان با وحدت و حمایت از روحانیت خدمتگزار، یاور وی باشند./۹۴۵۶/پ203/ب1

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
حاتم شرفی
ارسال نظرات