۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۶۱۶۴۷۱
حماس:

سازشکاران عرب بدانند ما پرچم سفید را بالا نمی‌گیریم

سازشکاران عرب بدانند ما پرچم سفید را بالا نمی‌گیریم
یکی از سران جنبش حماس تاکید کرد، «سازشکاران عرب بدانند نمی‌توانند چهره مقاومت را مخدوش کنند» و حماس هرگز تسلیم نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «حاسم بدران»، عضو دفتر سیاسی حماس در واکنش به حوادث دیروز مسجد الاقصی گفت: فلسطینی‌ها به نیابت از همه امت اسلامی تمام قد از مسجد الاقصی دفاع می‌کنند.

وی افزود: ما به خاطر جهادمان بر سر کسی منت نمی‌گذاریم و تعریف و تمجید هم نمی‌خواهیم، اما این پیامی به برخی است که می‌خواهند چهره فلسطین و مقاومت آن را مخدوش کنند و فریاد اعتراضی بر سر سازشکاران عربی است.

به گزارش وبگاه خبری غزه الان، بدران خطاب به کشورهای عربی گفت: من با تمام عشق می‌گویم اگر دیوار فلسطین بشکند، این صحنه‌ها را در پایتخت‌های عربی خواهید دید، اما بدانید ما به اذن پروردگار نمی‌شکنیم و هرگز پرچم سفید را بالا نمی‌گیریم و تا آخرین نفس می‌جنگیم و مقاومت خواهیم کرد.

بیش از یک هزار شهرک نشین صهیونیست روز گذشته به دعوت گروه‌های افراطی صهیونیست و با پشتیبانی پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شده و در حالی که دقایقی از اقامه نماز عید قربان گذشته بود با خیل جمعیت نمازگزاران و محافظان مسجد درگیر شدند.

در همین حال نظامیان رژیم اشغالگر صبح امروز دوشنبه برای تخریب خانه‌های دو فلسطینی متهم به قتل یک نظامی صهیونیست در شهرک گوش عتصیون در جنوب بیت لحم آماده می‌شوند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت نظامیان ارتش اسرائیل در روستای بیت کاحل شهر الخلیل اقدام به ترسیم نقشه هایی برای خانه های دو فلسطینی مظنون به دست داشتن در قتل سرباز اسرائیلی در هفتم آگوست کرده اند و این اقدام به منظور تمهید امکان تخریب این خانه‌هاست./847/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات