۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۱۶۴۹۰
همزمان با ایام دهه ولایت و امامت؛

۴۷۰ مبلغ به مناطق روستایی و شهری خراسان جنوبی اعزام شدند

۴۷۰ مبلغ به مناطق روستایی و شهری خراسان جنوبی اعزام شدند
مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت ۴۷۰ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام شدند.

حجت الاسلام علی کوثری‌نیا، مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همزمان با دهه ولایت و امامت مُبلغان بومی و غیربومی به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام شدند.

وی از اعزام 470 مُبلغ به مناطق روستایی و شهری استان گفت: این مُبلغان بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هستند که برای فعالیت‌های تبلیغی به مناطق روستایی و شهری استان در دهه ولایت و امامت اعزام شدند.

مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: مُبلغان به صورت گروهی و انفرادی در شهرها، بخش‌ها و روستاها از عید قربان تا عید غدیر فعالیت تبلیغی دارند.

حجت الاسلام کوثری نیا با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی مبلغان تصریح کرد: برگزاری نماز عید قربان و نماز جماعت، بیان احکام، جشن عید غدیر، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات رهبری در خصوص نامگذاری سال 98 و تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه از جمله این فعالیت‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین بیان سیره عملی و فضائل اهل بیت(ع)،  تبیین و تحلیل منطقی واقعه غدیرخم، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، احیای امر به معروف و نهی از منکر و احسان و نیکوکاری از دیگر برنامه‌های مبلغان در مناطق روستایی و شهری استان است./9314/‌ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات