۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۶۱۶۵۲۴

توجیه عجیب مبلغ وهابی درباره حلال بودن رقص و آواز

توجیه عجیب مبلغ وهابی درباره حلال بودن رقص و آواز
مبلغ برجسته سعودی در ادامه فتواهای بی اساس وهابیت برای ترویج اباحی‌گری، توجیه عجیبی برای حلال بودن رقص و آواز بیان کرده است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «بدر العامر» مبلغ برجسته سعودی بیان داشت: اگر کسی جشن های سرگرمی و هنری را حرام بداند و همزمان گناهان کبیره و قتل و تکفیر را حلال بداند، افراطگر است.

به نوشته وبسایت خبری احداث الیوم، این مبلغ سعودی ادامه داد: رقص، آواز و سرگرمی گناهش کمتر از تکفیر و خونریزی است. چرا کسانی که این موارد را حرام می دانند، به همان اندازه در مقابل کشتار ده ها هزار بیگناه موضعگیری نمی کنند و علیه امت اسلامی توطئه می کنند؟

وی افزود: رقص و آواز بهتر است یا درپیش گرفتن پروژه های فکری ویرانگری که جان مسلمانان را می گیرد و میلیاردها دلار خسارت برجای می گذارد؟

شایان ذکر است که در پی اصلاحات فرهنگی و اجتماعی محمد بن سلمان در عربستان، مبلغان و مفتیان وهابی به ترویج حلال بودن رقص و آواز پرداخته اند.

در کتاب های صحاح اهل سنت از جمله صحیح ترمذی، روایاتی درباره مشارکت پیامبر گرامی اسلام و همسرش عایشه در مجلس رقص مختلط بیان شده است!

در این روایات آمده است که پیامبر اسلام به زنی اجازه دف زدن داد و در مجلس دیگری نیز یکی زنان در حضور ایشان رقصید که این موارد به صورت مختلط در خانه و خیابان انجام گرفته است!/983/ب

 

ارسال نظرات