۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۱۶۵۵۸
در راستای معرفی فروشندگان با انصاف اهوازی؛

پویش «از اینجا بخر» به همت بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای راه اندازی شد

پویش «از اینجا بخر» به همت بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای راه اندازی شد
پویش «از اینجا بخر» به همت بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز در راستای معرفی فروشندگان با انصاف راه اندازی شد.
حجت الاسلام دانیال معتمدی، طلبه مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی پویش «از اینجا بخر» از سوی بسیج طلاب مدرسه خبر داد و گفت: این طرح یک حرکت خودجوش از سوی طلاب مدرسه است که در آن به معرفی مغازه داران و فروشندگان باانصاف که از تولید داخلی حمایت می‌کنند، می‌پردازیم.

مسؤول بخش اجتماعی بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز با بیان اینکه پس از تحقیق و تفحص‌های بسیار به معرفی فروشندگان می‌پردازیم، اظهار داشت: این فروشندگان را به طلاب و خانواده هایشان، اقوام و نزدیکان و بچه‌های مسجد معرفی می‌کنیم تا اقلام مورد نیاز را از آن‌ها خریداری کنند؛ از سوی دیگر با چنین اقدامی افزون بر حمایت و تقویت تولید داخلی یاریگیر فروشندگان مؤمن و متدین خواهیم بود.

حجت الاسلام معتمدی بیان داشت: فاز دوم پویش بدین صورت است که از مغازه داران بخواهیم با عمده فروشان و فروشندگانی که مورد تأیید ما هستند، همکاری کنند تا بتوانیم یاریگر فروشندگان مذهبی و حزب اللهی باشیم.

وی  با بیان اینکه رفع نیاز‌های طلاب و تقویت افراد متدین و حزب اللهی در ورای چنین پویشی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: با این پویش تلاش می‌شود تولیدکننده و مصرف کننده از کالای ایرانی استفاده کنند و ارتباط درستی میان فروشنده منصف و متدین و مشتری به وجود بیاوریم.

طلبه مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز خاطرنشان کرد: اسامی فروشنده‌های معرفی شده در پویش «از اینجا بخر» در کانال رسمی حوزه علمیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پیام رسان ایرانی گپ به آدرس hoze_imamkhamenei@ و مجموعه طلیعه داران ظهور منتشر می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات