۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۱۶۵۵۹

وزیر اطلاعات با آیت الله شاهچراغی دیدار کرد

وزیر اطلاعات با آیت الله شاهچراغی دیدار کرد
حجت الاسلام والمسلمین علوی در سفر از پیش اعلام نشده خود به استان سمنان با هدف معرفی مدیرکل جدید اطلاعات این استان با آیت الله شاهچراغی دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علوی در نخستین برنامه سفر خود به استان سمنان پیش ازظهر امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان ضمن دیدار و گفت و گو با وی، اظهار داشت: مردم شهیدپرور استان سمنان همواره الگوی خداجویی و تدین بوده اند و این خطه عالم پرور همواره علما و فضلای تراز اول و مراجع بزرگی همچون آیت الله سید محمود شاهچراغی را تحویل جهان اسلام داده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به معرفی مدیرکل جدید اطلاعات استان سمنان در جریان این سفر و حضور در شورای اداری استان، خاطر نشان کرد: اتفاق نظر و همدلی مسئولان استان و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در قالب شورای تأمین و شورای اداری استان نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ امنیت و خدمت به مردم دارد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نیز در این دیدار ضمن قابل تقدیر خواندن خدمات گسترده وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج)، وزیر اطلاعات را فردی متدین و انقلابی و پرتلاش خواند و اظهار داشت: وزارت اطلاعات در تمامی عرصه‌های مهم و خطیر تاریخ انقلاب اسلامی نقشی مهم و مؤثر داشته است و مردم همواره قدردان خدمات و فداکاری‌های نیرو‌های این وزارت خانه هستند.

گفتنی است حضور در گلزار شهدای سمنان و ادای احترام به مقام شامخ سه هزار شهید این استان و حضور در شورای اداری با هدف معارفه مدیر کل جدید اطلاعات این استان از دیگر برنامه‌های سفر حجت الاسلام والمسلمین علوی به دیار قومس است./۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات