۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۱۶۵۷۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل:

اردوهای جهادی فرصتی باارزش برای خودسازی است

اردوهای جهادی فرصتی باارزش برای خودسازی است
حجت الاسلام عابدی گفت: اردوها و حرکت‌های جهادی فرصتی بسیار با ارزش برای خودسازی است و همچنین محرومیت‌زدایی نیز نوعی جهاد اکبر است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عزیزاله عابدی در دیدار با جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل شهدا را بهترین الگوی جهادگران عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با دستانی خالی در مقابل ابر قدرت‌های جهان ایستاده و جان خود را برای ایران اسلامی فدا کردند و شهدا بهترین الگوی جهادگران است.

وی شهید حججی را خروجی کارهای جهادی دانست و افزود: شهید حججی با اینکه دوران انقلاب، امام خمینی(ره) و دفاع مقدس را به خوبی درک نکرده بودند اما حضور موثر و مستمر در اردوهای و حرکت‌های جهادی خود را به جایگاه والایی رساندند.

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه باید در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم برداریم تصریح کرد: جهادگران به ویژه جهادگران دانشجویی باید در اردوهای جهادی در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم بردارند و بدای تزریق افکار انقلابی در جامعه تلاش و همت کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با اشاره به تاثیرات اردوهای جهادی بیان کرد: اردوها و حرکت‌های جهادی فرصتی بسیار با ارزش برای خودسازی است و همچنین محرومیت‌زدایی نیز نوعی جهاد اکبر است.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم و اهل بیت(ع) نیز اهمیت ویژه‌ای به کارهای خیر و نیک داده‌اند اظهار کرد: همواره حرکت‌های و اردوهای جهادی از قرآن کریم برگرفته شده است و در این خصوص آیات متعددی با موضوع رسیدگی به وضعیت محرومین و جهاد در راه خدا است که باید در این راستا تلاش کنیم.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات