۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۱۶۵۸۸
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

ترامپ مهم‌ترین حامی عربستان و اسرائیل غاصب در منطقه است

ترامپ مهم‌ترین حامی عربستان و اسرائیل غاصب در منطقه است
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: ترامپ مهم‌ترین حامی عربستان و اسرائیل غاصب در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب شب گذشته در جمع دانشجویان طرح ولایت درباره ویژگی‌های شاخص رهبری گفت: وجهه سیاسی مقام معظم رهبری در دنیا برجسته است و زبانزد سیاست‌مداران بین‌المللی است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: آقای حداد عادل وقتی که وارد کتابخانه مقام معظم رهبری شد گفته بود از حجم زیاد کتاب‌هایشان نفسم گرفت، کتابخانه‌ای که خود رهبری تنظیم کرده بودند و کتاب‌های چند جلدی رهبری را دیدم به این شکل بود که همه کتاب‌ها حاشیه‌هایشان نوشته شده و حضرت آقا همه کتب را خلاصه هم کرده بودند.

وی با بیان اینکه حداد عادل بعد از دیدار از کتابخانه رهبری به نزد ایشان رفته‌اند، گفت: هنگامی که مراجعه کردم به مقام معظم رهبری گفتم شما تمام کتاب‌ها را مطالعه کرده‌اید که رهبری در پاسخ حداد عادل گفته‌اند همه کتاب‌هایی که حاشیه و خلاصه کرده‌ام را خوانده‌ام.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه گام اول انقلاب به مرز اسرائیل رسیده و گام دوم فراتر از این خواهد بود، اظهار کرد: امروز دشمن نمی‌تواند مانع ما باشد چون نیروی نظامی که بتواند با ما مبارزه کند را ندارد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار عنوان کرد: ترامپ مصاحبه‌ای راجع به خاشقچی داشته است که اهمیت آل سعود برای اسرائیل و آمریکا را نشان می‌دهد، او قوی‌ترین حامی اسرائیل در منطقه و آل‌سعود است و اگر از بین برود اسرائیل سقوط می‌کند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات