۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۶۱۶۶۱۲
مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا:

اظهار به جریان مؤمن انقلابی شأن نزول بیانیه گام دوم انقلاب است

اظهار به جریان مؤمن انقلابی شأن نزول بیانیه گام دوم انقلاب است
عبودتیان، اظهار به جریان مؤمن انقلابی را شأن نزول بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد و گفت: کار فرهنگی کار حاشیه‌ای نیست بلکه به متن امور مربوط می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سیداحمد عبودتیان، مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج)، عصر سه شنبه در همایش «عصر میدان داری جوانان در گام دوم» ویژه فعالان فرهنگی این استان، با بیان اینکه تشکیل این جلسه لبیک به فرمان رهبری با هدف هم افزایی هر چه بیشتر است، گفت: به یقین انسجام و اتحادی که در بین فعالان فرهنگی در سراسر کشور شکل گرفته مدیون امام و رهبری است که روز به روز بساط آن گسترده‌تر می‌شود.

وی اظهار به جریان مؤمن انقلابی را شأن نزول بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد و افزود: این جریان تقریبا از سال ۹۰ در قالب جبهه انقلاب فرهنگی شکل گرفت که متأسفانه هنوز در سراسر کشور فراگیر نشده است.

عبودتیان با تأکید بر اینکه نمود جریان انقلابی در بحث مدافعان حرم به خوبی خود را نشان داد، خاطرنشان کرد: بزرگترین و اصلی‌ترین پیام بیانیه گام دوم انقلاب این است کار فرهنگی کار حاشیه‌ای نیست بلکه به متن امور مربوط می‌شود.

وی حضور جهادی مردم در مناطق محروم و در بحث سیل را یک حرکت منحصر به فرد دانست و ادامه داد: نباید گرفتار تشکیلات عریض و طویل امور اداری امروز شویم.

مسؤول جبهه انقلاب فرهنگی کشور با اشاره به عصر میدان داران گام نخست انقلاب ابراز کرد: گام نخست انقلاب از سوی افرادی همچون شهید اندرزگو، شهید بهشتی، چمران، مطهری، آوینی، باکری، همت، صیاد شیرازی و تهرانی مقدم، محکم و پرتوان برداشته شد که باید خصوصیات رفتاری و عملی آن‌ها الگوی عصر میدان داری جوانان در گام دوم انقلاب قرار گیرد.

وی اخلاص در عمل را وجهه مشترک همه میدان داران گام نخست و دوم انقلاب بیان کرد و افزود: اخلاص لازمه تشکیل دولت حق است و خودسازی در این بین نقش اساسی دارد.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) با تأکید بر اینکه باور به کامل بودن اسلام و ارزش‌های دینی و انقلابی لازمه خودسازی است، اظهار کرد: نیروی انقلابی خودساخته در بحث اقتصادی به دنبال اقتصاد مقاومتی و در بحث فرهنگی به دنبال مبارزه با تهاجم فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی است./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات